  • 11. Data: 2004-12-31 12:00:22
    Temat: Re: Bielawa - sex za pieniadze
    Od: Flasher <f...@p...onet.pl>

    AJA wrote:

    > Moim zdaniem potrzeba zaostrzyc prawo i za gwalty extra kary dawac. A u nas
    > nadal poszkodowany musi czuc sie winny. Za takie prawo to ja dziekuje.

    Problem tylko w tym, żeby karać tych, co się powinno. To, że kobieta
    powie, że ją ktoś zgwałcił, to jak dla mnie nie jest wystarczającym
    powodem do skazywania kogokolwiek.

    pozdrawiam, Flasher
    --
    http://polbox.com/f/flasher
    Strona dla ludzi myslacych

  • 12. Data: 2004-12-31 12:00:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    Flasher rzecze:
    [..]
    > Kobieta uprawiała sex za pieniądze, a skazano jej klientów.

    Seks nie sex tak jak taksówkarz a nie taxówkarz.

    I uprawiała ten seks pod przymusem a nie dobrowolnie.

    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 13. Data: 2004-12-31 12:43:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:cr2fkp$v38$2@news2.ipartners.pl...

    > Przy braku czegokolwiek innego, poza jej zeznaniami, sprawa powinna
    > zostac umorzona z braku dowodów.

    Podejrzewam, ze oskarżeni wyjaśniali, przy okazji wkopując jeden drugiego.
    To tak z doświadczenia, bo mnie tam nie było.

  • 14. Data: 2004-12-31 14:05:23
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Flasher" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Problem tylko w tym, żeby karać tych, co się powinno. To, że kobieta
    > powie, że ją ktoś zgwałcił, to jak dla mnie nie jest wystarczającym
    > powodem do skazywania kogokolwiek.

    A to pare watków wczesniej bylo cos dla ciebie. Poszukaj "zgwałcono mi
    dziecko"

    HaNkA

  • 15. Data: 2004-12-31 15:59:26
    Od: Flasher <f...@p...onet.pl>

    Arek wrote:

    > I uprawiała ten seks pod przymusem a nie dobrowolnie.

    Niejeden już się zdziwił, gdy jego żona lub kochanka po kilku latach
    wspólnych igraszek uznała nagle, że cały czas była przymuszana. Przecież
    gdyby się nie oddawała to mąż/kochanek przestałby kupować drogie
    prezenty etc. IMHO ta pani powinna uznać, że została przymuszona
    najpóźniej po pierwszym razie. Skoro godziła się na to przez rok, to
    znaczy, że nie była przymuszana. Nie więzili jej, nie przystawiali noża
    do gardła. Robiła to dobrowolnie i za pieniądze.

    pozdrawiam, Flasher

  • 16. Data: 2004-12-31 16:04:28
    Od: Flasher <f...@p...onet.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > A to pare watków wczesniej bylo cos dla ciebie. Poszukaj "zgwałcono mi
    > dziecko"

    Dzieci w to nie mieszajmy. Tematem wątku jest dorosła kobieta, która
    działała świadomie i z własnej woli. Zresztą zdaje się, że dojdziemy
    wkrótce do takich rozwiązań prawnych, gdzie "ofiara" będzie mogła nawet
    po kilku latach zdecydować, czy sama chciała, czy też był to gwałt.
    Paranoja nadciąga więc zupełnie jawnie.

    pozdrawiam, Flasher

  • 17. Data: 2004-12-31 16:33:23
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

> [...]
    > że pan Y ukradł mu 500 zł. Policja aresztuje pana Y i prowadzi go przed
    > sąd. Na procesie pan X powtarza, że pan Y ukradł mu 500 zł. Pan Y
    > protestuje (bo nie ukradł), ale sąd żąda, żeby ten udowodnił swoją
    > niewinność. Oczywiście pan Y nie może tego uczynić. Zostaje więc
    > skazany, musi zapłacić 500 zł i jeszcze odszkodowanie. Natomiast pan X
    > zarabia 500 zł i odszkodowanie, a do tego otrzymuje status pokrzywdzonego.
    >
    > Niezależnie od tego, co naprawdę wydarzyło się w Bielawie, wyrok sądu
    > jest przykładem braku zrozumienia zasad sprawiedliwości i praworządności.

    Ja czytałem o tym artykuł na Onecie i dwie ważne rzeczy były tam napisane,
    których nie wymieniłeś (może w tym Twoim nic takiego nie było napisane, albo
    po prostu to "pominąłeś"):
    1) Nie jestem pewny, ale było tam chyba napisane coś w stylu, że była dosyć
    nieporadna życiowo.
    2) Psycholog sądowy uznał, że nie kłamie i nie ma skłonności do
    konfabulacji.

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski

  • 18. Data: 2004-12-31 17:32:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > znaczy, że nie była przymuszana. Nie więzili jej, nie przystawiali noża
    > do gardła. Robiła to dobrowolnie i za pieniądze.

    takie sa polskie sady.
    Dlatego dobrze by bylo wprowadzic odszkodowania dla nieslusznie skazanych
    osob
    (ktore oczywiscie udowodnia ze wala z nich zrobiono,) tak by sedziowie i
    prokuratorzy ktorzy sie do tego przyczynili
    placili z tego przynajmniej po 20 %, i zalozenie takie ze placa wtedy gdy
    nie opierali sie na dowodach a jedynie
    na widzimisie. Czyli tak jak w tym przypadku (jezeli bylo tak jak jest to
    opisane).

    P.

  • 19. Data: 2004-12-31 17:43:52
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

> [...]
    > nie opierali sie na dowodach a jedynie
    > na widzimisie. Czyli tak jak w tym przypadku (jezeli bylo tak jak jest to

    Panie R. prosze zebrac wymagana ilosc podpisow i postarac sie (lobby) o
    uchwalenie takiego prawa. Sedzie i prokurator tez czlowiek, a kazdy
    czlowiek ocenia rzeczywistosc ze swojego punktu widzenia. To tak samo
    jakby to pan byl sedzia i panu kazano palcic za odmienne rozstrzygniecie
    (np pan by uniewinnil tych 10 facetow, poczym owa pani udowadnia, ze pan
    zrobil z niej wala i musi pan placic 20%).
    Taka bzdurne uregulowanie calkowicie by sparalizowalo prace sadow (100%
    pewnosci nie ma nigdy, wiec kto w przypadku istnienia takiego przepisu
    decydowal by sie na wydanie jakiegokolwiek rozstrzygniecia ? ).

    Polecam troche myslec na przyszlosc.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 20. Data: 2004-12-31 17:47:35
    Od: Arek <a...@e...net>

    Mithos rzecze:
    [..]
    > Polecam troche myslec na przyszlosc.

    A ja bym sobie życzył, żeby chociaż sędziów piszących bezczelnie,
    że 2+2=5 wypierdalali z zawodu nieodwołalnie.
    Niestety dziś są całkowicie bezkarni. :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info