  • 11. Data: 2011-08-24 10:36:17
    Temat: Re: Biedronka postawiła bilbord bez zgody
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Wed, 24 Aug 2011 09:51:30 +0200, Kris napisał(a):

    > Biedronka swoich bilbordów nie ma/ nie stawie przy drodze.

    LOL
    Katowice sa raczej sporym miastem (nawet wojewódzkim) :)
    Bilboardów, reklam wielkości ściany 3 piętrowego budynku - tego jest tu
    multum. identycznie np. w Mysłowicach....tez spore miasto ;)

    > Myślę że tu raczej chodzi o duże logo biedronki na betonowej podstawie które
    > jest prawie przy kazdym sklepie.

    Mówisz o "pylonie" ;)

    > Znam podobny przypadek z Bricomarche- właściciel sąsiedniej działki tez myślał
    > że reklama(tu był to bilbord) stoi na jego terenie i próbował coś za to
    > "wyrwać". Jednak sprowadzony geodeta wyprowadził o z błędu.

    Czy mi się wydaje czy "zamóił go" JeronimoMartins? ;)
    Mam dziwne przeświadczenie graniczące z pewnością że jednak JM :)
    A najpewniej to ten sam który robił tyczenie na etapie budowania :)

    > Po prostu jemu "wydawało się" że wie gdzie ma granice swojej działki a
    > faktycznie było inaczej.

    Inny geodeta, zamówiony przez np. naszego bohatera, wytyczy zupełnie
    inaczej działki...i MOŻE okazać się że popełniono przy budowie
    odchylenia..... i naruszono jego działkę.
    Kilak tygodni temu podobne wątki tu się przewijały o "geodetach" i
    geodetach :)

  • 12. Data: 2011-08-24 10:57:23
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    .net...

> [...]

    >Bilboardów, reklam wielkości ściany 3 piętrowego budynku - tego jest tu
    >multum. identycznie np. w Mysłowicach....tez spore miasto ;)

    Mówisz o bilbordach należących do Biedronki czy wynajętych przez Biedronke
    od firm zewnętrznych?

> [...]

    >Czy mi się wydaje czy "zamóił go" JeronimoMartins? ;)
    >Mam dziwne przeświadczenie graniczące z pewnością że jednak JM :)

    Nie zamówił go przedstawiciel Bricomarche;))
    Ale nie ma przeciez żadnego problemu aby właściciel działki sam zamówił
    geodetę i odnowił granice. to nie jest droga usługa.

    >A najpewniej to ten sam który robił tyczenie na etapie budowania :)

    A tego to nie wiem.

> [...]

    >inaczej działki...i MOŻE okazać się że popełniono przy budowie
    >odchylenia..... i naruszono jego działkę.

    Może tak być. Wtedy sprawa do rozstrzygniecia w sądzie
    Jak budowałem dom nie mogłem odnaleźć dwóch kamieni granicznych. Zamówiłem
    wiec geodetę on pomierzył, i tam gdzie wbił szpadel kamienie były pod
    warstwa ziemi. Tak wiec jak mniemam potrafia oni precyzyjnie mierzyć

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 13. Data: 2011-08-24 11:02:42
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Wed, 24 Aug 2011 12:57:23 +0200, Kris napisał(a):

    > Mówisz o bilbordach należących do Biedronki czy wynajętych przez Biedronke
    > od firm zewnętrznych?

    Nie wiem czy JM wykupił/wynajął powierzchnię/ściany/bilboardy. Wiem że
    wiszą i wala po gałach :)

    > Tak wiec jak mniemam potrafia oni precyzyjnie mierzyć

    Nie uogólniaj za bardzo może ;)
    Oczywiście, jak w każdej branży są ludzie i "ludzie" ;)
    Ale czasami w rachubę może wchodzić też "sugestia", "zalecenie",
    "oczekiwania zamawiającego" itp - a etyka i sumienie trzeba odstawić
    troszkę na boczek ;)
    A w geodezji - najczęściej przyczyna są różne punkty orientacyjne brane do
    pomiarów przez różnych geodetów.

  • 14. Data: 2011-08-25 10:55:10
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    > Biedronka swoich bilbordów nie ma/ nie stawie przy drodze.

    No ok, ale ja sie odnosilem do czegos innego:)
    Do okreslenia ze male miasteczko=maly target=mala oplata

    --
    Mark