  • 1. Data: 2011-08-24 08:07:42
    Temat: PGNiG - wymiana umów
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    Dwa dni temu na klatce schodowej zobaczyłam ogłoszenie PGNiG, że w dniu
    dzisiejszym w godz.16.00 - 20.00 do wymienionych mieszkań (dopisane
    długopisem numery - mniej więcej połowa mieszkań) zgłosi się przedstawiciel
    PGNiG w celu wymiany umów na dostarczanie gazu. Podstawa - wymogi Prawa
    Energetycznego.
    Lokatorzy zobowiązani są do przedstawienia nastepujacych dokumentów:
    - dowód osobisty
    - NIP
    - prawo do lokalu

    Dodzwonić sie tam nie można, wysłałam maila z prośbą o wyjaśnienie o co
    chodzi - brak odpowiedzi.
    Czy ktoś ma pomysł - jakie to wymogi i z czym może się to wiązać?
    Moja obecna umowa zawarta została 5 lat temu na syna. Mieszka ze mną,
    rachunki płacimy regularnie. NIP-u nie posiada (student na moim wyłącznym
    utrzymaniu), ale przecież od lipca br. nie ma juz tego obowiązku. Mieszkanie
    formalnie jest moje, ale do decyzji ze spółdzielni jest dopisany, jest też
    zameldowany. Teoretycznie - nie byłoby problemu, gdyby ta umowa była na
    mnie, ale nie widzę powodu. Podstaw do ewentualnego wypowiedzenia również.

    Pozdrawiam

    marzatela
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl

  • 2. Data: 2011-08-24 08:08:06
    Temat: Re: PGNiG - wymiana umów
    Od: "polsha_curica" <p...@w...pl>

    > Dodzwonić sie tam nie można, wysłałam maila z prośbą o wyjaśnienie o co

    lol. Użyj www.
    Stare umowe są ważne do końca roku (zgodnie z ustawą)

    Jarek