  • 1. Data: 2011-08-23 13:33:01
    Temat: Ukryty majatek i pobieranie swiadczen socjalnych zagranica
    Od: "Artur" <g...@i...pl>

    Znam jednego bydlaka kryminaliste z wyrokami w tym za pedofilstwo
    (posiadanie zdjec ) ktory w Niemczech pobiera swiadczenia socjalne pomimo ze
    niedawno prawdopodobnie sprzedal dom w Polsce warty okolo 180 000 euro. Z
    tym ze dom byl prawdopodobnie na syna (wczesniej go przepisal na wypadek
    gdyby wpadl z jakimis kryminalnymi sprawkami i nie wzieto mu domu itp) ktory
    zginal w wypadku samochodowym. Ten syn mial roczne dziecko z dziewczyna z
    ktora nie byl zonaty. Kto ma wedlug prawa prawo w takim wypadku do majatku
    (jezeli nie bylo testamentu) czyli tego domu?Zdaje sie ze tylko syn ?Kto
    rozporzadza w takim wypadku majatkiem do pelnoletnosci spadkobiercy?Jednak
    wiem ze slyszenia ze w tym przypadku podobno dom sprzedano jak to mozliwe
    ?Czy matka dziecka moze rozporzadzac oraz sprzedac ten dom?Kase napewno cala
    lub wiekszosc wzial ten ojciec .<<<<<<<<<<<<<ojciec kupil sobie drogi
    samochod na inne nazwisko aby nie wyszlo ze ma kase.
    Wiec teraz ten ojciec ma duza sume w Polsce a mimo to w Niemczech pobiera
    niemale swiadczenia socjalne ( oplata czynszu i na zycie) zatajajac swoj
    majatek.
    Czy jest jakas mozliwosc udowodnienie mu ze w Polsce ma tyle pieniedzy aby
    nie mogl dalej oszukiwac i pobierac w nimczech kasy.? W ksiegach wieczystych
    niema nikogo z rodziny wpisanego.Moze ktos ma jakis pomysl jak sie
    dowiedziec wiecej i uzyskac dowody.Niemcy chyba nie moga w zaden sposob
    sprawdzic majatku w Polsce.Poza tym chyba wszystko jest na inne osoby.
    Gdyby to byl ktos normalny nie obchodzil by mnie ale ten ktos to wyjatkowy
    skor... .

    Pzdrawiam.

  • 2. Data: 2011-08-23 13:52:48
    Od: "darek638" <d...@g...com>

    Uzytkownik "Artur" <g...@i...pl> napisal w wiadomosci
    e.net...
> [...]
    > osoby.
    > Gdyby to byl ktos normalny nie obchodzil by mnie ale ten ktos to wyjatkowy

    Moze sie myle ale co ma do rzeczy majatek w polsce, a pobieranie jakis
    swiadczen w Niemczech?

    Darek

  • 3. Data: 2011-08-23 13:53:05
    Od: "darek638" <d...@g...com>

  • 4. Data: 2011-08-23 14:54:57
    Od: "Artur" <g...@i...pl>

    Moze sie myle ale co ma do rzeczy majatek w polsce, a pobieranie jakis
    swiadczen w Niemczech?

    Facet jest obywateklem niemieckim i mieszka w Niemczech i pobiera
    swiadczenia a do tego jest uprawniony tylko gdy niema srodkow do zycia. On
    ma i oszukuje w ten sposob.Poza tym ma jeszcze inne dlugi w Niemczech ktore
    nie splaca bo rzekomo niema z czego.
    Czy w Polsce mozna dostawac swiadczenia socjalne majac zagranica np. 100 tys
    euro? raczej chyba nie.jest to naciaganie panstwa.
    Facet jest kryminalista i zlodziejem .
    ZNam inny przypadek gdy Nimecy dowiedzialy sie ze ktos ma dom w Polsce i
    teraz musi zwracac okolo 70 tys euro.

  • 5. Data: 2011-08-24 07:36:08
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-23 15:33, Artur pisze:

> [...]
    > majatkiem do pelnoletnosci spadkobiercy?Jednak wiem ze slyszenia ze w
    > tym przypadku podobno dom sprzedano jak to mozliwe ?

    Coś musiałeś pokręcić, bo nie da się ot tak sprzedać nieruchomości
    której się nie jest właścicielem (tak zeznałeś) i którą się
    odziedziczyło (o postępowaniu spadkowym nic nie napisałeś). Jeśli zmarły
    syn nie uznał dziecka, to spadkobiercą jest ojciec. Jeśli uznał, to
    spadkobiercą jest dziecko (nie mylić z matką). Jeśli postępowanie
    spadkowe zostało przeprowadzone i sąd uznał jedynym spadkobiercą ojca,
    to mógł on sprzedać dom po synu i nikomu nic do tego.

    --
    MZ

  • 6. Data: 2011-08-24 14:57:59
    Od: "Artur" <g...@i...pl>

> [...]

    spadkowe zostało przeprowadzone i sąd uznał jedynym spadkobiercą ojca,
    to mógł on sprzedać dom po synu i nikomu nic do tego.

    Nie wiem wszystkiego w tej sprawie (np. czy bylo postepowanie spadkowe byc
    moze bylo ) .Wiem tylko ze dom sprzedano i dom byl na dziecko .Moze jednak
    jest mozliwosc pomimo ze niepelnoletnie dziecko (bylo uznane przez ojca)
    bylo spadkobierca ze matka w jakis sposob mogla sprzedac za zgoda sadu ten
    dom oraz rozporzadzac kasa ze sprzedazy?
    Chyba ze wczesniej klamano ze dom przepisano na syna .
    Jest jakis sposob zeby sie dowiedziec ?
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-08-24 15:47:16
    Od: B <...@...pl>

    W dniu 24.08.2011 16:57, Artur pisze:

    > Jest jakis sposob zeby sie dowiedziec ?

    Możesz zajrzeć do ksiąg wieczystych. Dostępne przez internet. Tam pwinny
    być wpisy. Jak co to po wypis.

    B.

  • 8. Data: 2011-08-26 05:25:34
    Od: Pako <p...@o...pl>

    W dniu 2011-08-23 16:54, Artur pisze:

> [...]
    > Facet jest kryminalista i zlodziejem .
    > ZNam inny przypadek gdy Nimecy dowiedzialy sie ze ktos ma dom w Polsce i

    Skoro jest obywatelem niemieckim i pobiera zasiłek z tzw Sozialamtu to
    rozwiązanie jest nadzwyczaj proste. Zawiadom pisemnie tamtejszy SA o
    swoim podejrzeniu. Tamtejszy SA ma obowiązek sprawdzić na podstawie SGB
    i ustalić majątek świadczeniobiorcy również w PL, i zrobi to na 100%.
    Składając wniosek o pomoc socialną w rubryce "Majątek" wpisał pewnie że
    nie posiada, na odwrotnej stronie jest pouczenie - dotyczy również
    zagranicy. Tutejszy urząd sprawdzi czy dokonał sprzedaży i odpowie.
    Ale co z tego? będziesz miał satysfakcję że udupiłeś kogoś. A może
    zazdrościsz mu tych paru groszy?

  • 9. Data: 2011-08-26 07:20:47
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-26 05:25:34 +0000, Pako <p...@o...pl> said:

    > Ale co z tego? będziesz miał satysfakcję że udupiłeś kogoś. A może
    > zazdrościsz mu tych paru groszy?

    Napi
    sał wyraźnie, że nie ma pojęcia czy i co ten goś zrobił, ale go nie
    lubi i dlatego szuka sposobu na faceta.
    O, tu:

    On 2011-08-23 13:33:01 +0000, "Artur" <g...@i...pl> said:

    Fakty:

> [...]
    > podobno dom sprzedano
    > Kase napewno cala lub wiekszosc wzial ten ojciec
    > W ksiegach wieczystych niema nikogo z rodziny wpisanego

    I tu mięsko:

    > Gdyby to byl ktos normalny nie obchodzil by mnie

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2011-08-26 16:25:20
    Od: "Artur" <g...@i...pl>

> [...]
    zagranicy. Tutejszy urząd sprawdzi czy dokonał sprzedaży i odpowie.
    Ale co z tego? będziesz miał satysfakcję że udupiłeś kogoś. A może

    Podobnie chce zrobic powiadomic odpowiedni urzad tylko sie zastanawiam czy
    mu udowodnia i czy sie nie wywinie.
    Pewne dowody sa moze to wystarczy.
    Nie wiem czy Niemcy moga sprawdzic ile ten ma kasy na koncie w Polsce lub
    czy np. gdzies kasa nie jest na inne nazwisko.
    Nic mu nie zazdroszcze tylko facet powinien miec to na co zasluzyl.Co co on
    robil w stosunku do innych
    jest wyjtkowym gnojem,Lacznie z pedofilstwem za ktore siedzial jako
    recydywa.NIe bede chyba wszytskigo opisywal tutaj.