  • 31. Data: 2004-04-07 18:35:11
    Temat: Re: Bezprawne....Podsumowanie
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Użytkownik "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk> napisał w wiadomości
    news:c4b62j$mq2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    wiadomości
    > news:c4a29n$rc3$19@news.onet.pl...
    > > Użytkownik "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał w wiadomości
    > > news:c478bh$jti$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Chiałbym już tylko poradzić się czy dobrze obmyśliłem co bym mógł zrobic
    teraz po zapoznaniu się z radami grupowiczów.
    Napiszę pismo do Zarządu banku z propozycją ugodowego załatwienia sprawy i
    wypłaty odszkodowania. Jeśli to nie pomoże to napiszę pismo Nadzoru
    Bankowego NBP. W międzyczasie zwrócę się o pomoc do Rzecznika Praw
    Konsumentów, a także napiszę skargę do Generalnego Inspektora Ochrony Danych
    Osobowych. Postudiuję także pożądane w tym temacie ustawy ;-)))
    Dziękuję bardzo wszystkim osobom, które zabrały głos w dyskusji.

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155