  • 1. Data: 2004-03-25 16:40:57
    Temat: Reklamacja nienależnie pobranych prowizji w baknku (długie)
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Witam!
    Miałem konto w BZWBK - studenckie. Zgodnie z TOiP zlecenia stałe były
    darmowe. Bank na początku nie pobierał mi prowizji, potem zaczął pobierać.
    później przestał, potem znowu zaczął - mieszali dużo.
    Dodam, że prowizje te były różne w tym samym czasie (od 0,5 do 2,5 PLN), a
    zlecenia stałe były identyczne.
    W międzyczasie napisałem reklamację - uznali część zleceń stałych, a część
    nie (najlepsze, że np. za telefon część prowizji została uznana, a część
    nie). Stwierdziłem, że nie będę się z nimi użerał, a jak zamknę konto to
    złożę reklamację.
    Czy prowizje pobrane w 2001 roku jeszcze się nie przedawniły?
    Czy od nienależnie pobranych prowizji mogę zażądać zapłacenia odesetek
    ustawowych?

    Z góry dziękuję za pomoc w rozgrzeszeniu BZWBK;-)

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155