  • 1. Data: 2004-03-25 17:17:06
    Temat: [ot]kupno garażu - co sprawdzić?
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    Co należy sprawdzić przed kupnem (księgę wieczystą... itd?).
    Jakie są "całkowite" koszty notarialne + podatki itp... przy kupnie garażu
    za 20000zł.

    Z góry dziękuję za informacje.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2004-03-25 21:49:50
    Temat: Re: [ot]kupno garażu - co sprawdzić?
    Od: "i." <z...@m...pl>

    oo,
    czyżby zbieg okoliczności?
    ja też zamierzam kupić garaż za ok. 20000,
    jesteś ze Szczecina?

    pzdr
    i.

  • 3. Data: 2004-03-25 22:09:06
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "i." <z...@m...pl> napisał w wiadomości
    > oo,
    > czyżby zbieg okoliczności?
    > ja też zamierzam kupić garaż za ok. 20000,
    > jesteś ze Szczecina?
    Hmm ja byłem pierwszy , proszę mi ceny nie podbijać ceny!!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    :>Zartuje , nie jestem ze Szczecina :) .
    To czysty zbieg okoliczności.

    Niestety na pytanie nikt mi nie odpowiedział :((
    Na co zwracać uwagę kupując nieruchomość ?

    Pozdr.

  • 4. Data: 2004-03-25 22:10:12
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>