  • 1. Data: 2003-03-13 12:32:02
    Temat: kredyt hipoteczny
    Od: "Heaven83" <H...@i...pl>

    Co to wogule jest kredyt hipoteczny?
    Na czy on polega?
    Jaka jest niezbedna umoa o prae zeby taki kredyt otrzymac?
    Jesli ktos zna odpowiedzi na moje ytania prosze o o dpowiedz.
    Pozdrawiam
    H...@i...pl

  • 2. Data: 2003-03-13 14:01:00
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 13-03-2003 13:32, Użytkownik Heaven83 napisał:
    > Co to wogule jest kredyt hipoteczny?
    > Na czy on polega?
    > Jaka jest niezbedna umoa o prae zeby taki kredyt otrzymac?
    > Jesli ktos zna odpowiedzi na moje ytania prosze o o dpowiedz.

    A może by tak po polsku?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-03-13 17:06:26
    Od: "zino" <...@o...pl>

    Użytkownik "Heaven83" <H...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | Jaka jest niezbedna umoa o prae zeby taki kredyt otrzymac?
    | Jesli ktos zna odpowiedzi na moje ytania prosze o o dpowiedz.

    Kredyt hipoteczny, to taki kredyt, którego zabezpieczeniem jest hipoteka
    nieruchomości. W zależności od celu, na jaki jest przeznaczany - różni się
    nazewnictwem (np. pożyczka hipoteczna, kredyt budowlano-hipoteczny itp.)
    Generalnie kredyt hipoteczny jest to kredyt na zakup nieruchomości na rynku
    pierwotnym lub wtórnym, zabezpieczany hipoteką (wpisem do księgi wieczystej
    nieruchomości).
    Nie ma niezbędnej umowy o pracę. Bank musi jedynie uznać Ciebie za osobę
    posiadającą zdolność kredytową. Możesz więc pracować w jakiejś firmie, albo
    prowadzić własną działalność, albo być rentierem :). Ważne, aby
    udokumentować w Banku, że posiadasz zdolność do spłacania takiego kredytu.

    Pozdro,

    Zino

  • 4. Data: 2003-03-15 00:51:01
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako zino zamieszkała pod adresem <...@o...pl>
    w artykule <news:b4qdie$a0a$1@nemesis.news.tpi.pl> napisała w ten
    deseń:

> [...]
    > firmie, albo prowadzić własną działalność, albo być rentierem :).
    > Ważne, aby udokumentować w Banku, że posiadasz zdolność do spłacania

    Mylisz kredyt hipoteczny od kredytu, którego zabezpieczeniem jest wpis
    do hipoteki. Kredytu hipotecznego nie dostaniesz np. na zakup
    spółdzielczego prawa do lokalu. W Polsce są 3 banki hipoteczne (albo
    4???)
    Przy kredycie, którego zabezpieczeniem jest wpis do hipoteki mozna wziąć
    kredyt na dowolny cel, np. na samochód.
    Kredyty hipoteczne reguluje ustawa o listach zastawnych i bankach
    hipotecznych, inne, m.in. te z wpisem do hipoteki - prawo bankowe.
    Różnic jest kilka. - oprocentowanie, czas spłaty itp.

    Proponuję następnym razem jak się do końca nie wie, napisać - *wydaje mi
    się....* i wtedy będzie inaczej - nie będziesz nikogo wprowadzał w
    błąd.

    Tatiana

  • 5. Data: 2003-03-15 08:14:38
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Proponuję następnym razem jak się do końca nie wie, napisać - *wydaje mi
    > się....* i wtedy będzie inaczej - nie będziesz nikogo wprowadzał w

    Przeciez to banki nas wprowadzaja w błąd.

    Karol