  • 101. Data: 2009-06-26 21:33:40
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jun 26, 11:10 pm, "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>
    wrote:
    > Może, tak samo stanowczo, powinieneś zanieść w zębach te 153 zł do Renomy i
    > odszczekać to, co tutaj napisałeś?

    i jeszcze pokornie prosić o wybaczenie!

    > BTW dziwnie coś mi trolem śmierdzi.

    słowo-wyrok! zupełnie jak "czarownica" w czasach Świętej Inkwizycji

  • 102. Data: 2009-06-26 21:34:06
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

  • 103. Data: 2009-06-27 07:07:24
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Myszkin <p...@w...pl> napisali:
    > Tylko głąby idą na KANARÓW do Renomy. Tłuki i chamy bez wykształcenia.
    > Nie potrafią NIC, dlatego tylko tam mogą uczestniczyć w mafinym
    > procederze zarobkowym, zwanym "pracą". Zwykli kanarzy z ZKMu byli duzo

    Mam takie samo wrazenie. Kidys bylem swiadkiem nastepujacej sytuacji:
    Do pociagua podmiejskiego na stacji Warszawa Zachodnia zapakowalo sie
    malzenstwo z walizami. Facet sie mnie pyta, gdzie ma skasowac bilet, to mu
    powiedzialem, ze kasowniki sa przed wejsciem na peron. Rzucili sie z tymi
    tobolami do wyjscia, ale drzwi sie zamknely. A jak juz sie zamknely, to
    odezwal sie facet, ktory od poczatku obserwowal cale zajscie - "Bilety do
    kontroli prosze".
    Kara, kobieta sie poplakala.

  • 104. Data: 2009-06-27 07:07:24
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Myszkin <p...@w...pl> napisali:

    > Nie zapominaj, że kobiety są silniejsze psychicznie od facetów, są
    > również odporniejsze na ból fizyczny

    Sa znacznie mniej odporne.
    Porod to sytuacja wyjatkowa.

  • 105. Data: 2009-06-27 07:15:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Trzeba jeszcze dobrowolnie zapłacić karę.
    > Przecież jechał bez biletu.

    znaczy sie jestes z tych co uwazaja ze trzeba za wszystko bezglednie karac?

    a o co w tym wszyskim chodzi, o to aby zaplacic za przejazd, czy aby wyrwac
    kase "z kary" od nazwijmy to umownie zapominalskiego?

    czy przewoznik poniosl jaka strate z tytulu tego, ze pasazer zaplacil za
    przejazd np 2 dni pozniej?

    nie

    wiec za co chcesz go karac?

  • 106. Data: 2009-06-27 08:28:43
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    Alojzy Zakalec napisał(a):

    > i jeszcze pokornie prosić o wybaczenie!

    Przede wszystkim zapłacic za jazdę "na gapę".
    Tylko tyle.

    Mariano Italiano

  • 107. Data: 2009-06-27 09:33:45
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > a o co w tym wszyskim chodzi, o to aby zaplacic za przejazd, czy aby
    > wyrwac kase "z kary" od nazwijmy to umownie zapominalskiego?

    Zapłacił TYLKO dlatego, że go złapali.
    Kary są po to aby odstraszać potencjalnych gapowiczów a pewnie też po to aby
    pokryć koszty zatrudnienia "łapaczy". Za trudne?

    > wiec za co chcesz go karac?

    Pomyśl jeśli masz czym.

    --
    Leszek
    Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Jeżeli z tego

  • 108. Data: 2009-06-27 10:01:49
    Temat: Re: Bardzo prosze o pomoc! RENOMA - Z?ODZIEJE!!!
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Mariano Italiano <m...@s...gov.pl> napisali:

    > Jedziesz samochodem z predko?ci? 70 km/h w miejscu, gdzie jest ograniczenie
    > do 30 km/h. Zatrzymuje Cie Policja i mówisz im, ?e sie zamy?li?e?, lub ?e
    > jeste? zmeczony po pracy. Policjanci twierdz?, ?e nale?y Ci sie mandat. Ty

    Znaczy jak przez nadmierna predkosc spowodujesz wypadek, to mozesz to
    odkrecic, tak?

  • 109. Data: 2009-06-27 10:01:49
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    januszek <j...@p...irc.pl> napisali:

    > Dobrze, że nikogo z tego powodu nie zabiłeś...

    Zabijasz z powodu zmeczenia. Moze zglos sie do specjalisty...

  • 110. Data: 2009-06-27 10:17:54
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > Znaczy jak przez nadmierna predkosc spowodujesz wypadek, to mozesz to
    > odkrecic, tak?

    Myszkin po nocce może pomylić gaz z hamulcem ;)

    --
    Pzdr