  • 51. Data: 2016-06-23 07:53:11
    Temat: Re: Bank i staruszka
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j2vfxmtd9etm.91n53cm6viu0$.dlg@40tude.net...
    > Nie tylko jego, wierz. Zalecam wklepać w google słowo "netykieta" i się
    > douczyć. Na przyjęcia czy do teatru też w gumiakach i kufajce chodzisz?
    > --
    I co? Poczułeś się lepiej?
    Miłego dnioa życzę!

    Michał

  • 52. Data: 2016-06-23 07:56:54
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl>

    Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <B...@i...invalid> napisał w
    wiadomości news:qiqlmbl92beisufsv3p3rbuv1no5r8ik8m@4ax.com...

    > Tu nie chodzi o irytację.
    > Podajesz "hakierom" dane swojego antywira wraz z wersją baz, ktoś może
    > mieć exploita na tą wersę i nie jest wykluczone, że zechce zrobić ci
    > wielkie kuku, lepiej to wyłącz.
    > Idiotnicy od tych antywirów wolą się w ten sposób reklamować mając w
    > dupie bezpieczeństwo swoich klientów(bo to ordynarna reklama jest).
    > --
    Rozumiem i dziękuję.
    Coś mi się jednak zdaje, że mój imiennik odezwał się nie z troski o moje
    bezpieczeństwo.
    Michał

  • 53. Data: 2016-06-25 08:52:38
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-06-23 o 07:53, Michal pisze:
    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > I co? Poczułeś się lepiej?
    > Miłego dnioa życzę!

    Czyli wklepałeś, przeczytałeś, ale do "łajzy"
    nie dotarłeś :-)

  • 54. Data: 2016-07-05 20:58:04
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A pod to akurat podpada pewien bank, który jak masz dowód w ich systemie to nie
    uznaje Twojego paszportu (i nawet nie poda Ci numeru Twojego własnego rachunku dla
    dokonania przez Ciebie wpłaty własnej w okienku, BTW po ch... im ten numer, jesli
    masz tam jeden rachunek?), a jak masz paszport to nie uznaje dowodu.

    -----
    > Ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozważyć możliwość np. złożenia zawiadomienia
    o możliwości popełnienia przez pracownika banku przestępstwa (na pewno ktoś podpowie
    jakiego).