  • 11. Data: 2019-04-26 22:25:28
    Temat: Re: BTC dla początkujących
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Mylisz się. Może. Tylko musi swoich praw dochodzić przed sadem
    > niemieckim. Generalną zasadą jest dochodzenie roszczenia prezed sadem
    > właściwym dla pozwanego, a nie powoda.

    > Mądrą zasadą jest krytykowanie dopiero PO zrozumieniu.

    > Weź chłopie napisz, o co Ci z tym chodzi, bo ani ja - a i jak wygląda
    > inni - nie mamy zamiaru domyślać sie, co też Ty chcesz napisać.

    Może chciał napisać, że tylu klepek mu brakuje ;-)

    --
    animka

  • 12. Data: 2019-04-26 23:21:06
    Od: n...@o...pl

    w <5cc312bc$0$529$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Mądrą zasadą jest krytykowanie dopiero PO zrozumieniu.

    W jego przypadku raczej bym nie liczył na to...

  • 13. Data: 2019-04-27 07:47:44
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 26 Apr 2019 22:25:28 +0200, Animka napisał(a):

    > Może chciał napisać, że tylu klepek mu brakuje ;-)

    Waćpanna prawisz tak zawile...
    Oleum ordynuję...

  • 14. Data: 2019-04-27 07:53:18
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 26 Apr 2019 23:21:06 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > w <5cc312bc$0$529$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik

    > W jego przypadku raczej bym nie liczył na to...

    Znamy się, Geniuszu z Das Onet?

  • 15. Data: 2019-04-27 08:02:37
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 26 Apr 2019 16:16:29 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Mylisz się. Może. Tylko musi swoich praw dochodzić przed sadem
    > niemieckim.

    Pewno dojdzie...

    > Generalną zasadą jest dochodzenie roszczenia prezed sadem
    > właściwym dla pozwanego, a nie powoda.

    Ponoć...

    > Mądrą zasadą jest krytykowanie dopiero PO zrozumieniu.

    W rzeczy samej...

    > Weź chłopie napisz, o co Ci z tym chodzi,

    Tak, zapewne, zwracałeś się do kolegi z patrolu.

    > bo ani ja - a i jak wygląda
    > inni -

    Upoważnili Cię do reprezentowania?

    > nie mamy zamiaru domyślać sie,
    > co też Ty chcesz napisać.

    Z powyższego wynika zatem, że jesteś tym "co czytał"
    poproś kolegę... tego "co pisał"
    aby Ci wypełnił "okienko"
    w przeglądarce Woojka w goglach.

  • 16. Data: 2019-04-27 11:22:01
    Od: b...@g...com

    typowy eurogojec n...@o...pl napisał:

    > Najadą nas i podbiją legalnie, a potem wezmą w jasyr i zamkną w czworakach.
    > Takie prawackie mądrości..

    Nie takie znów prawackie, rok 1997 i uchwalenie prawka w PL w zamian
    za wejście PL do NATO,1997 czyli wtedy prezydentem był lewacki Stolcman
    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU19970410251

    Albo:
    https://3obieg.pl/tajemnice-szwajcarskich-kont/

    Ogólnie takie tematy nie są dla takich eurogojców jak TY, lepiej takie tematy
    odpuść bo dysonansa załapiesz i nie będziesz wiedział jak z niego wyjść.

  • 17. Data: 2019-04-27 11:35:35
    Od: b...@g...com

    również eurogojec RadoslawF napisał:

    > A najgorsze jest to że idioci rządzący naszym krajem już się
    > na to zgodzili.

    To nieprawda o czym piszesz, bo problem z roszczeniami
    miała platforma która to chciała prywatyzować lasy przy cichym
    przyzwoleniu pisu, kiedy sprawa się rypła pis robił za oburzonych.

    Obecnie i pis ma problem:
    Mike Pompeo. - Doceniamy wagę rozwiązywania (przez Polskę - red.) nierozstrzygniętych
    kwestii z przeszłości i wzywam/namawiam moich polskich kolegów, aby poczynili postępy
    w zakresie kompleksowego ustawodawstwa dotyczącego restytucji mienia prywatnego dla
    osób, które utraciły nieruchomości w dobie Holocaustu - stwierdził.

    Tak peło jak i pisiorstwo muszą gasić pożar w burdelu, Donek obiecał "ż"
    kaskę i cierpliwość "ż" widocznie się wyczerpała, stad ustawa 447
    aby jeszcze mocniej cisnąć PL. Nie ma podstawy prawnej (tak jak w przypadku banków
    szwajcarskich) ale trzeba stworzyć taką podstawę i wydoić PL:)
    Skoro udało się wydoić banki szwajcarskie, kolej francuską która przwoziła "ż" do
    pieców, "ż" kombinują jak by tu wydoić PL:)

    https://youtu.be/HUb9FlQleuc

    Już są nowi frajeszy do dojenia po kolejach francuskich, teraz czas na kolej
    belgijską:)
    https://piotrowska.dorzeczy.pl/swiat/99834/Zydzi-dom
    agaja-sie-odszkodowan-od-belgijskich-kolei.html

    Aj waj, niedługo wyrwiemy odszkodowania za dzieci nienarodzone, aj waj!

  • 18. Data: 2019-04-27 11:49:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 02:35:35 -0700 (PDT), b...@g...com
    napisał(a):

    > "ż" kombinują jak by tu wydoić PL:)

    Ciekawe co widzisz złego w oddaniu zawłaszczonego przez nas po
    humanitarnej katastrofie cudzego mienia?
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 19. Data: 2019-04-27 12:05:11
    Od: n...@o...pl

    w <qa0qlv$1oi8$1@gioia.aioe.org>, dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Znamy się, Geniuszu z Das Onet?

    Nie, towariszczu. Oceniam twój potencjał umysłowy.

  • 20. Data: 2019-04-27 12:20:42
    Od: b...@g...com

    użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Ciekawe co widzisz złego w oddaniu zawłaszczonego przez nas po
    > humanitarnej katastrofie cudzego mienia?

    Twoją głupotę widzę. Dlaczego?
    Dlatego że:
    nieruchomości zostały odbudowane przez roboli i jedyne co można zwrócić
    to grunt, ew. ekwiwalent za grunt. W PL nie zwracano wartości za grunt
    tylko oddawano nieruchomości co już było nadużyciem na rękę "ż".
    Czyli już zwrócono więcej niż się należało. Poza tym PL już zapłaciła:
    http://www.michalkiewicz.pl/do_sciagniecia/uklad_mie
    dzy_rzadem_prl_a_rzadem_usa_dotyczacy_roszczen.pdf

    https://www.forbes.pl/wiadomosci/kadisz-za-milion-do
    larow/wyyhzrl

    Co mogło być zwrócone na spadkobiercę (150 letniego hi hi)
    już dawno zwrócone zostało, teraz jest bój o resztę wg. deklaracji terezińskiej:
    2. Uważamy, że ważne jest, tam gdzie nie zostało to jeszcze
    skutecznie osiągnięte, zajęcie się prywatnymi roszczeniami ofiar
    Holokaustu (Shoah) dotyczącymi nieruchomości byłych właścicieli,
    spadkobierców lub ich następców, w drodze albo restytucji in rem
    albo rekompensaty, tak jak to będzie właściwe, w sprawiedliwy,
    wszechstronny i niedyskryminacyjny sposób, zgodny z prawem krajowym i
    odpowiednimi regulacjami, jak również umowami międzynarodowymi. Proces
    takiej restytucji lub rekompensaty powinien być szybki, prosty,
    dostępny, transparentny i
    ani uciążliwy ani kosztowny dla osoby występującej z roszczeniem; oraz
    zauważamy inną pozytywną legislację w tej dziedzinie.

    Humanitarnej katastrofie? O czym bąbel gadasz?
    Stany zjednoczone nie zamierzają oddawać ziem zagarniętych indiańcom,
    ani izrael nie zamierza oddawać ziem i nieruchomości po wygnanych
    muzułmanach (600-800tysiącach). PL już oddała znacznie więcej niż Izrael
    muzułmanom czy usa indiańcom.

    Robisz Pan za użytecznego idiotę, niestety groźnego dla innych.