  • 1. Data: 2019-04-25 07:17:49
    Temat: BTC dla początkujących
    Od: dantes <d...@q...com>

    Zaczynamy od tematu:
    447
    z dnia 20190422 10:31

  • 2. Data: 2019-04-25 11:00:35
    Temat: Re: BTC dla początkujących
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 25 kwietnia 2019 07:17:10 UTC+2 użytkownik dantes napisał:
    > Zaczynamy od tematu:
    > 447
    > z dnia 20190422 10:31

    Chyba się zapętliłeś.
    I co to w ogóle jest to 447?

  • 3. Data: 2019-04-25 13:11:05
    Od: n...@o...pl

    w <6...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Chyba się zapętliłeś.
    > I co to w ogóle jest to 447?

    Najadą nas i podbiją legalnie, a potem wezmą w jasyr i zamkną w czworakach.
    Takie prawackie mądrości..

  • 4. Data: 2019-04-25 13:50:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-25 o 13:11, n...@o...pl pisze:

    > Najadą nas i podbiją legalnie, a potem wezmą w jasyr i zamkną w czworakach.
    > Takie prawackie mądrości..

    Nieprawda, najazd za drogo wyjdzie.
    Wprowadzili u siebie prawo że oni będą decydować komu się należą
    nieruchomości po naszych obywatelach zmarłych bezpotomnie.
    A najgorsze jest to że idioci rządzący naszym krajem już się
    na to zgodzili.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2019-04-26 07:42:41
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 25 Apr 2019 02:00:35 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Chyba się zapętliłeś.
    > I co to w ogóle jest to 447?

    Podejrzewam , że jakiś numer...

  • 6. Data: 2019-04-26 07:54:19
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 25 Apr 2019 13:50:43 +0200, RadoslawF napisał(a):

> [...]
    > nieruchomości po naszych obywatelach zmarłych bezpotomnie.
    > A najgorsze jest to że idioci rządzący naszym krajem już się

    Wczoraj w TV, jeden z więźniów niemieckiego obozu przypomniał, że:
    sądy w Bolanda[*] honorują tzw. "immunitet sądów niemieckich"
    w związku z powyższym żaden z obywateli RP
    nie może wywalczyć samodzielnie odszkodowania od Niemiec.

    Gdzie my, kurwa, żyjemy???

    A jak geniusze "klepnęli" 447... no to robi się ciekawie...

    --
    [*] Bolanda - stan umysłu.

  • 7. Data: 2019-04-26 11:31:19
    Od: dantes <d...@q...com>

    Ewentualne zastosowanie schematu Ponziego
    z uwzględnieniem zasady ciągłości Leibniza
    w procesie powstawania BTC
    wyjaśniał będzie niebawem niejaki u2
    w poście
    Kryptowaluta
    z dnia
    2019-04-20 19:59:14

  • 8. Data: 2019-04-26 16:16:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.04.2019 o 07:54, dantes pisze:

> [...]
    > sądy w Bolanda[*] honorują tzw. "immunitet sądów niemieckich" w
    > związku z powyższym żaden z obywateli RP nie może wywalczyć

    Mylisz się. Może. Tylko musi swoich praw dochodzić przed sadem
    niemieckim. Generalną zasadą jest dochodzenie roszczenia prezed sadem
    właściwym dla pozwanego, a nie powoda.

    > Gdzie my, kurwa, żyjemy???

    Mądrą zasadą jest krytykowanie dopiero PO zrozumieniu.

    > A jak geniusze "klepnęli" 447... no to robi się ciekawie...

    Weź chłopie napisz, o co Ci z tym chodzi, bo ani ja - a i jak wygląda
    inni - nie mamy zamiaru domyślać sie, co też Ty chcesz napisać.

  • 9. Data: 2019-04-26 20:38:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Mylisz się. Może. Tylko musi swoich praw dochodzić przed sadem
    >niemieckim. Generalną zasadą jest dochodzenie roszczenia prezed sadem
    >właściwym dla pozwanego, a nie powoda.

    A sad niemiecki nie orzeknie, ze sprawa zostala zalatwiona w ramach
    umow miedzynarodowych ?

    Niemcy cos tam nam przekazaly.

    J.

  • 10. Data: 2019-04-26 21:32:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.04.2019 o 20:38, J.F. pisze:

    > A sad niemiecki nie orzeknie, ze sprawa zostala zalatwiona w ramach umow
    > miedzynarodowych ?
    > Niemcy cos tam nam przekazaly.

    No ale czemu oczekujesz cudów. Widocznie się nie należy i tyle.