  • 1. Data: 2010-05-09 11:16:15
    Temat: Art. 135 KK - znieważenie Prezydenta
    Od: "Przemysław" <p...@d...pl>

    Czy treść art. 135 KK odnosi się także do pełniącego obowiązki Prezydenta
    Marszałka Komorowskiego?

    P.

  • 2. Data: 2010-05-09 15:14:53
    Temat: Re: Art. 135 KK - znieważenie Prezydenta
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Przemysław napisał(a) w <4be6996c$1@news.home.net.pl> :

    > Czy treść art. 135 KK odnosi się także do pełniącego obowiązki Prezydenta
    > Marszałka Komorowskiego?
    Tak. Z tą różnicą, że nie pełni on obowiązków prezydenta, a wykonuje
    obowiązki prezydenta. Opisowo to rozwijając, nie jest on zastępcą który
    działa w imieniu prezydenta i z jego woli, ale wykonuje te same obowiązki,
    co prezydent i na własną odpowiedzialność.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 3. Data: 2010-05-09 16:56:44
    Od: "Przemysław" <p...@d...pl>

> [...]
    > działa w imieniu prezydenta i z jego woli, ale wykonuje te same obowiązki,
    > co prezydent i na własną odpowiedzialność.

    No, źle napisałem :) Ale dzięki za odpowiedź. A że obelżywych materiałów
    nazbierałem trochę
    na różnych forach to w takim razie trzeba to będzie zapakować i przesłać.

    P.

  • 4. Data: 2010-05-09 20:13:18
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 09.05.2010, o godzinie 18.56.44, na pl.soc.prawo, Przemysław
    napisał(a):

    > No, źle napisałem :) Ale dzięki za odpowiedź. A że obelżywych materiałów
    > nazbierałem trochę
    > na różnych forach to w takim razie trzeba to będzie zapakować i przesłać.

    ???
    Tak z ciekawości, to robiłeś tak jak prezydentem był Kaczor?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 5. Data: 2010-05-09 20:26:11
    Od: "Przemysław" <p...@d...pl>

    > ???
    > Tak z ciekawości, to robiłeś tak jak prezydentem był Kaczor?

    Tak dla Twojej ciekawości: nie jestem zwolennikiem Braci Kaczyńskich, raczej
    ich wrogiem.
    Ale nigdy w sposób publiczny nie obrażałem Prezydenta RP. Lech Kaczyński nie
    był moim Prezydentem.
    Ponieważ jestem wyborcą PO uważam za moralny obowiązek bronić obecnego
    wykonującego obowiązki Prezydenta.
    A Prezydent Kaczyński ma wierne grono swoich zwolenników, które może jak
    najbardziej bronić jego osoby
    i na pewno to uczyni.
    Swoją drogą, ciekawe czy ochrona art. 135 par. 22 KK rozciąga się też na
    byłego prezydenta?

    Poza tym jestem zdania, ze trollizm internetowy należy tępić a skoro jest
    okazja to czemu paru trolli nie
    nauczyć nieco pokory wobec prawa.

    P.

  • 6. Data: 2010-05-09 20:54:05
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2010-05-09 22:26, Przemysław pisze:

    > Tak dla Twojej ciekawości: nie jestem zwolennikiem Braci Kaczyńskich, raczej
    > ich wrogiem.

    Tego można się było domyślić...

> [...]
    > byłego prezydenta?
    >
    > Poza tym jestem zdania, ze trollizm internetowy należy tępić a skoro jest

    A uważażasz, że Palikot powinien był być dawniej ukarany za złamanie
    tego artykułu?

  • 7. Data: 2010-05-09 21:47:36
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    W dniu 09.05.2010 22:26, Przemysław pisze:
    > Poza tym jestem zdania, ze trollizm internetowy należy tępić a skoro jest
    > okazja to czemu paru trolli nie
    > nauczyć nieco pokory wobec prawa.
    "kolegów" z pręga chcesz zadenuncjować?
    Czekaj, niech się tylko dowiedzą... ;)

  • 8. Data: 2010-05-10 05:44:45
    Od: "Przemysław" <p...@d...pl>

    > A uważażasz, że Palikot powinien był być dawniej ukarany za złamanie tego
    > artykułu?

    NTG, pytanie było o prawo a zrobiło się zupełnie niepotrzebnie
    politycznie...

    P.

  • 9. Data: 2010-05-10 05:47:20
    Od: "Przemysław" <p...@d...pl>

    > "kolegów" z pręga chcesz zadenuncjować?
    > Czekaj, niech się tylko dowiedzą... ;)

    Takie prawo daje każdemu kpk. Zmień ustawę a potem możesz to nazwywać jak
    chcesz.
    Póki co, to nie ja łamię prawo tylko oni...

    P.

  • 10. Data: 2010-05-10 05:54:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemysław pisze:

    > Takie prawo daje każdemu kpk. Zmień ustawę a potem możesz to nazwywać jak
    > chcesz.
    > Póki co, to nie ja łamię prawo tylko oni...

    Co czułbyś do człowieka, który podkablokwałby Cię w 1950r, że
    trzymasz dolary w domu? Albo że w 1943r. ukrywasz zbiega? Jeśli szukasz
    usprawiedliwienia dla swojego działania, to samo przestrzeganie prawa to
    jeszcze za mało.

    --
    Liwiusz