  • 1. Data: 2010-05-08 21:13:25
    Temat: kupiłem uszkodzony aparat cyfrowy - jakie mam prawa?
    Od: "dziecko neostrady" <d...@g...com>

    Witam grupowiczów

    kupiłem dzis aparat cyfrowy Canon, niestety w supermarkecie - w sklepie
    odpaliłem, wydawał sie OK.
    w domu zrobiłem kilka zdjęć i poczułem że się strasznie nagrzewa, lampa nie
    chciała błyskać, baterie po chwili padły.
    tak samo na dobrych, naładowanych akumulatorach z innego aparatu.

    mam zamiar czym prędzej leciec jutro do sklepu i go wymienić lub poprostu
    oddać. Z mojego doswiadczenia wiem że w supermarkecie ciężko cokolwiek
    zareklamować, odrazu odsyłają do serwisu.

    Prosze pomóżcie, powiedzcie jakie mam prawa żeby nie mogli mnie czymś
    zagjąć. Aparat był prezentem i straszna lipa gdyby odrazu poszedł do serwisu
    na długie tygodnie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-09 00:03:13
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "dziecko neostrady" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > mam zamiar czym prędzej leciec jutro do sklepu i go wymienić lub poprostu
    > oddać. Z mojego doswiadczenia wiem że w supermarkecie ciężko cokolwiek
    > zareklamować, odrazu odsyłają do serwisu.

    IMHO łatwiej niż gdzie indziej i chętniej wymieniają.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2010-05-09 07:45:11
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    > mam zamiar czym prędzej leciec jutro do sklepu i go wymienić lub poprostu
    > oddać. Z mojego doswiadczenia wiem że w supermarkecie ciężko cokolwiek
    > zareklamować, odrazu odsyłają do serwisu.

    byłeś, pytałeś?

    Jingiel