  • 11. Data: 2005-09-09 17:44:07
    Temat: Re: Allegro - pytanie ..
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dobre słowo - bajer. Piórko jest (a przynajmniej dawniej było) znacznie
    > mniej precyzyjne. I jak ktoś chciał na poważnie się zajmować np.
    > kreślarstwem, to używał talbetu z myszką z 'celownikiem', a nie piórka.

    Te myszki "z celownikiem" to wogole zupelnie inna sprawa.
    Cale urzadzenie nazywa sie digitizerem i tam faktycznie nieobowiazkowym
    bajerem bylo piorko.

    Natomiast cos co sie nazywa "tablet" sklada sie zasadniczo z tabliczki i
    piorka. Tu za to nieobowiazkowym bajerem jest myszka.
    Sama podkladka z myszka to w sumie bezsens - lepiej kupic sobie dobra
    mysz optyczna.

    Pomijajac wzgledy techniczne to sa zupelnie inne urzadzenia - pierwsze
    adresowane raczej do inzyniera czy kartografa, a drugie raczej do grafika.

    > Wszsytkie elementy były wymienione. Także 'myszka'.

    Tu mozna by sie spierac.
    Dla mnie element "GRAPHICS TABLET" sklada sie z tabliczki i piora.

    Tak samo jak samochod sklada sie z pewnych czesci.
    I jezeli ktos wystawi na aukcje samochod ktory posiada:
    Autoalarm, Centralny zamek, Elektryczne szyby/lusterka, Homologacja na
    ciężarowe, Instalacja gazowa, Metallic, Poduszka powietrzna, Radio,
    Wspomaganie kierownicy
    To raczej nie bedziesz bronil sprzedawcy ktory przekaze kupujacemu
    samochod bez silnika i bedzie twierdzil ze nigdzie w ofercie nie
    wymienil silnika.
    Po prostu kazdy wie ze samochod=silnik+nadwozie+podzespoly.
    Tak samo tablet to raczej tabliczka+piorko

    > Nie zgadzam się z tym.

    Generalnie tablet bez piorka to oczywisty bezsens. Lepiej kupic mysz
    optyczna.
    A sprzedajacy celowo wprowadzil kupujacego w blad.

    > Na zamieszczonym zdjęciu wyraźnie widać, że zdjęcie jest nie na temat
    > (dotyczy modelu innej firmy).

    No nie jest to zbyt wyrazne.
    Mniej wiecej przypomina firme opisana www.uwagakomputery.pl, gdzie w
    reklamowce jest na zdjeciu monitor LCD, opis mowi "plaski monitor", a
    potem sprzedawca twierdzi ze CRT z plaskim kineskopem jest zgodny z tym
    co mialo byc.

    > Jedyne sensowne wyjście to takie, jakie zasugerował Goomich - ustawa o
    > sprzedaży konsumenckiej i 10 dni na zwrot w przypadku zakupu przez osobę
    > prywatną poza siedzibą firmy.

    A to na pewno najprosciej.
    Inna sprawa ze po sprzedawcy tego kalibru to obawial bym sie tego ze
    akarena odesle mu sprzet, a ten nieodesle mu pieniedzy...
    No ale niech probuje.

  • 12. Data: 2005-09-09 18:48:11
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 09.09.2005 MAKARENA <m...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Okazalo sie ze w zestawie nie ma piora !
    > Tablet nienadaje sie do uzytku .

    Nie bardzo rozumiem - czlowiek wyraznie ma 2 zestawy - Tablet z myszka i
    tablet z piorem i myszka. Ten bez piora tez sie nadaje do uzytku.

    > Dzwonilem do sprzedawcy , bo myslalem ze zapomnial wsadzic , a On mi na to ,
    > ze to jest wersja bez piora , i na stronie z opisem aukcji , jest dokladnie
    > napisane co zawiera zestaw i moge mu " skoczyc " .

    No i taka jest prawda.
    Nie bardzo rozumiem gdzie lezy problem?

    > Mimo wszystko czuje sie oszukany i zawiedziony.

    Kto i w jaki sposob Cie oszukal?

    > Czy sprzedawca dziala zgodnie z prawem ?

    W jaki sposob mogl je zlamac?

    > Czy moge cos zrobic oprocz wystawienia negatywa ?

    Dlaczego chcesz mu wystawic negatywa?
    Czy oklamal Cie w jakis sposob?

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 13. Data: 2005-09-09 18:50:19
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 09.09.2005 KrzysiekPP <k...@S...op.pl> napisał/a:
    > Moim zdaniem to oszustwo, poniewaz ostatnie zdjecie zawiera pioro. Poza
    > tym jesli towar bez piora jest niesprawny/bezuzyteczny to nalezalo to
    > podkreslic w aukcji, ze towar jest niesprawny, a tam wcale czegos nie
    > ma.

    Z tego co wiem, to te tablety bez piora sa jednak uzyteczne - notabene
    jest to pelny kompletny zestaw wg. strony producenta. Gdzie oszustwo? ;)

    (nie, nie mam nic wspolnego ze sprzedawca :))

  • 14. Data: 2005-09-10 08:07:23
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz napisał(a):

    > Dlaczego chcesz mu wystawic negatywa?
    > Czy oklamal Cie w jakis sposob?

    Ależ to jest oczywiste oszustwo. Istnienie przedmiotu "tablet wyłącznie
    z myszką" jest pozbawione jakiegokolwiek sensu.
    Kompletem jest tablet z piórkiem, cała reszta to elementy dodatkowe. Na
    zdjęciu jest tablet Z piórkiem i tyle.
    Doskonałe porównanie znalazł Tomek. Auto z aitbagiem - ale bez silnika,
    bo w ogłoszeniu o silniku nic nie było.
    Zresztą żaden producent nie sprzedaje tabletów bez piórek. To są IMHO
    zdekompletowane mediony - a raczej (jak przypuszczam) mediony z
    reklamacji (lub innego rodzaju odrzuty) z powodu uszkodzonych piórek -
    co się w tym złomie zdarza bardzo często.

  • 15. Data: 2005-09-10 10:02:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "MAKARENA" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > napisane co zawiera zestaw i moge mu " skoczyc " .
    > Mimo wszystko czuje sie oszukany i zawiedziony .
    > Czy sprzedawca dziala zgodnie z prawem ?

    no przeciez jes napisane:

    Zawartość:

    - GRAPHICS TABLET
    - Myszka bezprzewodowa
    - Instrukcja obsługi
    - CD-ROM (Software)
    - Pudełko

    mogles zapytac przed kupnem

    > Czy moge cos zrobic oprocz wystawienia negatywa ?

    przed tym zapoznaj sie zart 212 kk

    P.

  • 16. Data: 2005-09-10 10:02:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tym jesli towar bez piora jest niesprawny/bezuzyteczny to nalezalo to
    > podkreslic w aukcji, ze towar jest niesprawny, a tam wcale czegos nie

    przeciez jest wymienione co zestw zawiera

  • 17. Data: 2005-09-10 10:33:31
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > przeciez jest wymienione co zestw zawiera

    A ja ci sprzedam samochod bez silnika. Co mi zrobisz ? Przeciez nie
    napisalem, ze ma silnik.

    ;-)
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 18. Data: 2005-09-10 10:35:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > A ja ci sprzedam samochod bez silnika. Co mi zrobisz ? Przeciez nie
    > napisalem, ze ma silnik.
    >
    > ;-)

    ale gdybys przedtsawil opis:

    zestaw zawiera karoserie, kola, radio

    to wtedy raczej bym nie mial szans na wygrana nie uwazasz?

    P.

  • 19. Data: 2005-09-10 10:36:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    ps.
    zwlaszcza gdybys sprzedawal mercedesa a na zdjeciu widnial by BMW :-)

    P.

  • 20. Data: 2005-09-10 10:54:26
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 10.09.2005 MAc <m...@t...poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Ależ to jest oczywiste oszustwo. Istnienie przedmiotu "tablet wyłącznie
    > z myszką" jest pozbawione jakiegokolwiek sensu.

    Zapraszam na strone producenta - wczoraj poswiecilem 15 minut na przejrzenie
    i o dziwo! Medion sprzedaje tablety bez piora!

    > Kompletem jest tablet z piórkiem, cała reszta to elementy dodatkowe. Na
    > zdjęciu jest tablet Z piórkiem i tyle.

    Zdjecie nie przedstawia tabletu ktory jest przedmiotem sprzdazy.
    Na innym zdjeciu jest tablet bez piora.
    Na dodatek sprzedajacy CELOWO odroznil te aukcje od aukcji z tabletami
    z piorem.

    > Doskonałe porównanie znalazł Tomek. Auto z aitbagiem - ale bez silnika,
    > bo w ogłoszeniu o silniku nic nie było.

    Nie do konca. Bywaja tablety bez piora - sam sie kiedys przypadkiem na
    taki nacialem - w Media Markt - i tez bylo wielkie moje zdziwienie.
    Ale o piorze rzeczywiscie w opisie na pudelku mowy nie bylo.

    Ile postawisz na to stwierdzenie? ;)))