  • 1. Data: 2015-02-05 18:18:14
    Temat: Allegro i zwrot
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    Witam
    Mam taką sytuację, wygrałem licytację za odtwarzacz(od osoby prywatnej)
    Wcześniej mailowałem z tą osobą i twierdziła że wszystko działa super itd.
    Odtwarzacz przyszedł lecz nie pokazuję się nawet menu, pokazuje sie
    tylko na pare sekund ekran powitalny i pozniej czarny ekran i ze nie
    jest podłączony kabel. Sprawdzałem na 2 tv i na 2 kablach. To samo.
    Nie przesyła obrazu na tv.
    Sprzedajacy nie odbiera telefonu, wiec napisałem maila ze chce zwrot za
    2 przesyłki i za odtwarzacz.
    Napisał że on używał tylko wifi i usb. Wiec tu już kłamie. I że coś się
    stało podczas przesyłki i kazał odesłać i jak dojdzie to on zapłaci
    tylko za odtwarzacz. Zauwazyłem na dodatek że w grudniu ktos wylicytował
    TEN SAM ODTWARZACZ, ale kupujący stwierdził że wylicytował, ale nie ma
    na niego pieniedzy i nie zapłaci :) - słowa sprzedajacego

    Czy mogę go jakoś zmusić do tego żeby oddał pieniadze za przesyłki i
    żeby najpierw przelał pieniadze a pozniej zwrot ?
    Gdyby mi się odwidziało to ok, przesyłki pokrywam, ale przedmiot
    przyszedł uszkodzony.

    Czy może zgłosić sprawe na Policję i powiedzieć jaka jest sytuacja, bo
    jakby tamten poprzedni który wygrał aukcję potwierdził że miał to samo
    co Ja to by chyba odpowiadał z art 286 kk
    Boję się wysłać urządzenia bo może mi pieniędzy nie oddać.

    Sorki że pisze chaotycznie ale jestem zdenerwowany

  • 2. Data: 2015-02-05 19:15:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    Linka do aukcji daj

  • 3. Data: 2015-02-05 19:17:57
    Temat: Re: Allegro i zwrot
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    teraz czytam jego opinie i sytuacja identyczna jak moja:

    "Uwaga ! Sprzedał mi uszkodzony wyświetlacz jako sprawny . Po odesłaniu
    bubla nie otrzymałem zwrotu pieniędzy natomiast po miesiącu łowi
    następnego frajera wystawiając ten sam wyświetlacz jako sprawny i
    jeszcze występuje o zwrot prowizji."

  • 4. Data: 2015-02-05 19:26:22
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 19:15, Kris pisze:
    > Linka do aukcji daj

    http://allegro.pl/samsung-bd-c6800-bluray-3d-wi-fi-y
    outube-dotykowy-i5010188801.html

  • 5. Data: 2015-02-05 20:59:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MarekP m...@n...pl ...

> [...]
    > Boję się wysłać urządzenia bo może mi pieniędzy nie oddać.
    >
    > Sorki że pisze chaotycznie ale jestem zdenerwowany

    Ciezka sprawa.
    Na poczatek grzecznie oddaj jako niezgodny z opisem.
    Jak dostaniesz kase za odtwarzacz, walcz o zwrot pozostałych kosztów.
    Jak juz je wywalczysz, pisz do allegro ze oszust.
    No i nie zapomniej o netatywach, chociaz jak widac, mało kto je czyta wiec
    moze niepotrzebne...

  • 6. Data: 2015-02-06 00:10:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    Za późno przeczytrałeś;)

  • 7. Data: 2015-02-06 08:25:40
    Od: MarekP <m...@n...pl>

> [...]
    > Jak juz je wywalczysz, pisz do allegro ze oszust.
    > No i nie zapomniej o netatywach, chociaz jak widac, mało kto je czyta wiec

    A jak nie odda pieniędzy w ogóle ??

  • 8. Data: 2015-02-06 11:36:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MarekP m...@n...pl ...

    > A jak nie odda pieniędzy w ogóle ??

    Ale z ttego co czytałem - co do tego jestescie juz umówieni?

  • 9. Data: 2015-02-06 11:57:20
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    > Ale z ttego co czytałem - co do tego jestescie juz umówieni?

    Teoretycznie ma oddać, w praktyce może nie oddać, jak temu z komentarza.
    Tak samo jak miał być sprawny odtwarzacz, a na 99% jest walnięte
    oprogramowanie, więc o wadzie wiedział.
    Napisałem do allegro żeby udostępnili mi nick tej osoby która wygrała
    ten sam odtwarzacz w grudniu.
    A jeszcze mam pytanie, mogę od niego żądać ustawowych odsetek ?

  • 10. Data: 2015-02-06 16:08:07
    Od: Tomasz Tybusz <t...@g...com>

    W dniu 2015-02-06 o 11:57, MarekP pisze:

> [...]
    > ten sam odtwarzacz w grudniu.
    > A jeszcze mam pytanie, mogę od niego żądać ustawowych odsetek ?

    odeślij za pobraniem, zapłaci to odbierze