    Date: Thu, 05 Feb 2015 18:18:14 +0100
    From: MarekP <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Allegro i zwrot

    Witam
    Mam taką sytuację, wygrałem licytację za odtwarzacz(od osoby prywatnej)
    Wcześniej mailowałem z tą osobą i twierdziła że wszystko działa super itd.
    Odtwarzacz przyszedł lecz nie pokazuję się nawet menu, pokazuje sie
    tylko na pare sekund ekran powitalny i pozniej czarny ekran i ze nie
    jest podłączony kabel. Sprawdzałem na 2 tv i na 2 kablach. To samo.
    Nie przesyła obrazu na tv.
    Sprzedajacy nie odbiera telefonu, wiec napisałem maila ze chce zwrot za
    2 przesyłki i za odtwarzacz.
    Napisał że on używał tylko wifi i usb. Wiec tu już kłamie. I że coś się
    stało podczas przesyłki i kazał odesłać i jak dojdzie to on zapłaci
    tylko za odtwarzacz. Zauwazyłem na dodatek że w grudniu ktos wylicytował
    TEN SAM ODTWARZACZ, ale kupujący stwierdził że wylicytował, ale nie ma
    na niego pieniedzy i nie zapłaci :) - słowa sprzedajacego

    Czy mogę go jakoś zmusić do tego żeby oddał pieniadze za przesyłki i
    żeby najpierw przelał pieniadze a pozniej zwrot ?
    Gdyby mi się odwidziało to ok, przesyłki pokrywam, ale przedmiot
    przyszedł uszkodzony.

    Czy może zgłosić sprawe na Policję i powiedzieć jaka jest sytuacja, bo
    jakby tamten poprzedni który wygrał aukcję potwierdził że miał to samo
    co Ja to by chyba odpowiadał z art 286 kk
    Boję się wysłać urządzenia bo może mi pieniędzy nie oddać.

    Sorki że pisze chaotycznie ale jestem zdenerwowany