  • 1. Data: 2015-02-04 17:13:30
    Temat: Zmiana adwokata, wniosek o odroczenie, niestawienie sie na rozprawie
    Od: a...@o...pl

    Witam,

    Jestem oskarzony, proces toczy sie wiele lat, bylo wiele rozpraw na ktorych sie
    stawialem, teraz proces rusza od nowa, dodatkowo zmienil mi sie adwokat (poprzedni
    odmowil prowadzenia sprawy), nowy adwokat zlozyl wniosek (2 dni przed rozprawa) o
    odroczenie rozprawy z uwagi na koniecznosc zaznajomienia sie z materialami
    postepowania i doradzil mi aby nie isc na rozprawe gdyz "on to zalatwi a sprawa i tak
    bedzie odroczona".

    Boje sie nie isc, bo konsekwencje sa powazne. Isc, nie isc?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-02-04 18:18:24
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    TV nie ogladasz? A dzis?
    Skandal bo skandal, z tymi policjantami co zabili w Poznaniu,
    ale nie siedza, bo pszedawnienie,
    a podobno bieg sprawy sadowej pszerywa bieg pszedawnienia,
    jest tak napisane w KPK, nieprawdaz?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
    Ortografia to NAWYK, czesto nielogiczny, ktury ludzie ociezali umyslowo,

  • 3. Data: 2015-02-04 18:21:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-04 o 18:18, Stokrotka pisze:
> [...]
    > ale nie siedza, bo pszedawnienie,
    > a podobno bieg sprawy sadowej pszerywa bieg pszedawnienia,

    Nauka czytania ze zrozumieniem na innej grupie.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2015-02-04 19:46:44
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-02-04 o 17:13, a...@o...pl pisze:

> [...]
    rozprawe gdyz "on to zalatwi a sprawa i tak bedzie odroczona".
    > Boje sie nie isc, bo konsekwencje sa powazne. Isc, nie isc?

    Po to zatrudniasz adwokata żeby Ci doradzał. Jeżeli tym radom nie ufasz
    to zmień adwokata.

  • 5. Data: 2015-02-05 23:42:50
    Od: "Moonsky" <j...@v...net>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Po to zatrudniasz adwokata żeby Ci doradzał. Jeżeli tym radom nie ufasz
    > to zmień adwokata.

    Jest coś takiego jak gówniany adwokat. Czasem nazywany kauzyperdą.
    Skąd wiesz, że nie trafił na takiego?

  • 6. Data: 2015-02-06 00:37:09
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 23:42, Moonsky pisze:

    > Jest coś takiego jak gówniany adwokat. Czasem nazywany kauzyperdą.
    > Skąd wiesz, że nie trafił na takiego?

    Przecież napisałem.

  • 7. Data: 2015-02-07 10:24:58
    Od: "Moonsky" <j...@v...net>

    > Przecież napisałem.

    Ale on nie potrafi tego ocenić i pyta, co by było - gdyby.
    M.