  • 21. Data: 2003-07-19 22:12:02
    Temat: Re: Allegro głupia sprawa.
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> wrote in message
    news:belmqh$2jfi$1@news.atman.pl...

    > Myślałem, że po aferze Rywina już wszyscy wiedzą kto i co ma obowiązek

    tak jakoś przeglądam i nasunął mi się prosty wniosek

    skoro wszyscy wiedzą co zgłaszać, to dlaczego ustawy wysyłane są e-mailem
    bez szyfrowania, do tego na komputery, z których w zasadzie każdy może
    korzystać
    a ponadto robią to ludzie, którzy , jak to ujęła p. Sokołowska - dopiero
    troszkę uczą się na komputerze :))

    skoro ustawa idzie bez szyfrowania siecią, a później leży sobie na jakimś
    serwerze (ciekawe czy korzystali z bezpłatnych skrzynek, np. na onecie) to
    polskie prawo na prawdę jest solidne :)
    i nie ma się co dziwić, że co jakiś czas okazuje się, że np. cło na zboże
    było obniżone tylko przez dwa dni z powodu interesów jakiegoś posła :)

    może warto poczytać o czym pisują do siebie pracownicy Centrum
    Legislacyjnego Rządu i wprowadzić kilka korzystnych dla siebie poprawek :)))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 22. Data: 2003-07-19 22:56:57
    Od: "Misio_" <t...@r...com>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozdrawiam
    > plusz
    > /porada miesiąca: wysyłając list do wielu użytkowników korzystaj z pola

    Witam...
    ciesze sie ze ktos sie w koncu wzial za to wszystko i za.... Allegro.pl ehh,
    tak myslalem ze to bedzie tak jak pisza ludzie i narzekaja, mam nadzieje ze
    im sie upiecze, pozdrawiam..
    pap