    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro głupia sprawa.
    Date: Thu, 10 Jul 2003 17:44:21 +0200

    Użytkownik "dexxxterx" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bejl7n$gis$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Kolega miał kilka włamań przez net do kompa do nie używa firewalla i ten
    > ktoś miał dostęp do wszystkich danych na kompie.Potem okazało się że ktoś
    na
    > jego nazwisko założył konta na Allegro i wyciągnał kasę od kogoś podając
    > chyba dla kawału numer konta mojego kolegi ale jakiś adres z kosmosu.

    cos krecisz skarbie. Zeby ten ktos mogl wyciagnac od kogos innego kase
    musialby cos wystawic na aukcje. Aby wystawic cos na allegro nalezy podac
    swoj autentyczny adres zamieszkania poniewaz pod ten adres allegro wysyla
    list z kodem aktywacyjnym. Bez tego kodu nie jest mozliwe sprzedawanie
    czegokolwiek na allegro. Sugerujesz ze ten ktos nie dosc ze wlamal sie na
    kompa twego kolegi to jeszcze regularnie wlamywal sie do jego skrzynki na
    listy w oczekiwaniu na ten jeden list?:-)

    HaNkA