  • 1. Data: 2003-04-03 08:14:51
    Temat: Allegro
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Allegro na tapecie.

    1 Kupiłem
    2. Zapłaciłem
    3. Dostałem, ale uszkodzone
    4. Odesłałem do wymiany (po uzgodnieniu)
    5. ... cisza

    Co napisać do szanownego Allegrowicza, wezwanie do zapłaty to chyba nie.
    Oczywiście sprawa wyląduje w sądzie tylko na co się powoływać...

  • 2. Data: 2003-04-03 08:49:31
    Temat: Re: Allegro
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > Co napisać do szanownego Allegrowicza, wezwanie do zapłaty to chyba nie.
    > Oczywiście sprawa wyląduje w sądzie tylko na co się powoływać...

    Poczytaj w pomocy allegro

    Tomek

  • 3. Data: 2003-04-03 12:21:07
    Od: "expert" <s...@w...pl>

    troche OT.
    co zrobic, kiedy zostalo zle przez pracownika szanownego allegro
    potraktowanym jak smiec?
    nieslusznie zreszta.
    pomijam juz oskarzenia i wypisywane do mnie idiotyzmy.
    gdzie napisac?

    wciaz mam nadzieje na wyjasnienie, ale nikla juz niestety...

    ania