  • 1. Data: 2003-04-03 07:11:46
    Temat: Brak paragonu cd.
    Od: "Grucha" <s...@w...pl>

    Witam grupowiczow
    Zdazylo mi sie zagubic paragon od rzeczy zakupionej pocz. marca 03, ktora
    przestala dzialac.
    Mam ladnie wystawiona karte gwarancyjna z pieczatka sklepu, data sprzedazy,
    numerem seryjnym rzeczy i podpisami, pytanie czy taka gwarancja (bez kwitka
    sprzedazy) uprawnia do roszczen gwarancyjnych (naprawy, wymiany bądz zwrotu
    pieniedzy) ?
    Czy sklep moze wydac dupilikat paragonu na podstawie zaksiegowanej sprzedazy
    ?
    Jak takze bez paragonu ustalic cene rzeczy ?

    Z gory dziekuje za odpowiedz
    grucha

  • 2. Data: 2003-04-03 18:32:03
    Temat: Re: Brak paragonu cd.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Apr 2003, Grucha wrote:
    [...]
    >+ Czy sklep moze wydac dupilikat paragonu na podstawie
    >+ zaksiegowanej sprzedazy ?

    Paragonu fiskalnego - nie.

    >+ Jak takze bez paragonu ustalic cene rzeczy ?

    Sklep może wiedzieć za ile sprzedał ;) !
    Choćby na podstawie raportu z kasy fiskalnej (skoro
    paragon był)... Jeśli to rzecz drobna, nie "wychylająca
    się" ceną - to może być problem (przy dobrej woli
    sklepu).
    O gwarancji na razie zmilczę ;)

    pzdr, Gotfryd