  • 1. Data: 2003-02-18 21:35:57
    Temat: Alimenty, a rozliczenie roczne
    Od: RAVQ <r...@k...pl>

    Witam. Nie zarabiam dużo, alimenty też płacę niewielkie. Moja była żona
    nie pracuje. Zastanawiam się nad możliwością odzyskania kasy
    przechlapanej na podatki. Czy alimenty muszą się liczyć do mojego
    dochodu, czy może, a nawet powinna rozliczyć je moja była żona, która
    pewnie ma prawo rozliczyć się jako matka wychowująca samotnie dzieci???
    Byłoby kilka złotych na lody. Nawet mojej byłej bym postawił :))
    Rafał