  • 1. Data: 2003-02-18 18:05:05
    Temat: uzywa starego dowodu!!!
    Od: "Olga R." <o...@p...wp.pl>

    Mam taki problem, a nikt nie potrafi mi pomoc.
    W moim mieszkaniu byl zameldowany syn mojego taty zony. I tata i zona
    zmarli, on sie wymeldowal ( nie ma zadnych praw do mieszkania), ale dalej
    uzywa starego dowodu. Co gorsza jezdzi bez biletu i przychodza do mnie listy
    z PKP, ZKM, itp. a ostatnio nawet awiza, ze list jest z sadu. Ja ich nie
    odbieram, ale w jednym takim liscie ( zwyklym, nie poleconym) byly grozby
    komornikiem.
    Co mam zrobic??
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-18 18:16:42
    Temat: Re: uzywa starego dowodu!!!
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > odbieram, ale w jednym takim liscie ( zwyklym, nie poleconym) byly grozby
    > komornikiem.
    > Co mam zrobic??

    Nie czytac cudzej korenspondencji.

    mer

  • 3. Data: 2003-02-18 20:33:23
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "mer" <b...@i...pl> pisze w news:b2u13b$rm6$1@news.onet.pl:

    > Nie czytac cudzej korenspondencji.
    >
    > mer

    dokladnie, pozatym przeciez Ty nie jestes nim a kary sa na jego nazwisko
    nie Twoje jak ktos zapuka to pokazesz swoj dowod, a to ze czym on sie
    legitymuje to juz jest inne kwestia. Ty nie masz z tym nic wspolnego.

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 4. Data: 2003-02-18 21:46:25
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    > odbieram, ale w jednym takim liscie ( zwyklym, nie poleconym) byly
    > grozby komornikiem.
    > Co mam zrobic?

    nie powinnaś przyjmować tej korespondencji wogóle,
    powiedz listonoszowi, że ten człowiek nie mieszka
    pod tym adresem, poczta odeśle listy z odpowiednią
    adnotacją.