  • 1. Data: 2003-06-05 10:54:39
    Temat: Agitacja SMS - legalna?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Dostałem na komórkę SMS agitacyjnego w sprawie referendum UE. Czy wysyłanie
    czegoś takiego na mój telefon, jeśli nie wyrażałem na to zgody, jest
    legalne?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-06-05 12:14:33
    Temat: Re: Agitacja SMS - legalna?
    Od: "Mongooes" <p...@b...com>

    > Dostałem na komórkę SMS agitacyjnego w sprawie referendum UE. Czy
    wysyłanie
    > czegoś takiego na mój telefon, jeśli nie wyrażałem na to zgody, jest
    > legalne?

    cholera ja tez to dostalem
    przylaczam sie do pytania

    Mongooes

  • 3. Data: 2003-06-05 12:41:38
    Od: "Mateusz" <z...@g...pl>

    nie tylko takie rzeczy są przysyłane

    ja dostaje co jakiś miesiąc reklamy ze strony operatora (zachęcające do
    brania w różnych konkursach organizowanych przez operatora)

    Czy takie rzeczy sa tylko stosowane przy pre-paidach (ja mam), czy tez w
    telefonach na abonament?

    --
    Mateusz

  • 4. Data: 2003-06-05 12:48:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ja też to dostałem. Żona też. Obydwoje w +GSM. Wychodzi na to, że wszyscy to
    dostali. Ponieważ to hasło raczej trudno zaliczyć do reklamy, to pewnie jest
    legalne. Choć trudno nie zauważyć, iż w tym wypadku naruszono po prostu
    netykietę.

  • 5. Data: 2003-06-05 12:48:56
    Od: _PepeR_ <p...@w...edu.pl>

    On Thu, 5 Jun 2003, Mateusz wrote:

    > Czy takie rzeczy sa tylko stosowane przy pre-paidach (ja mam), czy tez w
    > telefonach na abonament?

    Niestety abonamentowych tez, ale podobno mozna zastrzec u operatora by
    takich informacji nie przysylano

    Piotr '_PepeR_' Wojciechowski | "The trouble with being a god is that
    ICQ: 37433665 GG: 484520 | you've got no one to pray to"
    http://info.wsisiz.edu.pl/~peper | -- (Terry Pratchett, Small Gods)
    ---------------*no-spam*--

  • 6. Data: 2003-06-05 13:00:41
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    wysyłanie
    > czegoś takiego na mój telefon, jeśli nie wyrażałem na to zgody, jest

    Rząd może wsztstko, więc jeśli nawet wg jakiegoś prawa to jest nielegalne,
    to jednak i tak okaże się, że było im wolno.
    A ja jeszcze dzis sie zastanawialem, czy isc na referendum i jednak bylem
    raczej zwolennikiem wejscia do Unii. Mialem sporo argumentów na nie, ale na
    tak bylo ciut wiecej.
    Niestety, spam - a juz w ogóle na komórke - kojarzy mi sie z firmami i
    osobami, które robia cos nielegalnie, na zlosc, wbrew innym. Tak zadzialal
    na mnie ten chamski spam na komórke. Jadę nad jeziorko - wchodzcie sobie do
    UE, ale beze mnie. Ja bez UE sobie poradze, ale widac rzad i reszta - nie...

    Kuba

  • 7. Data: 2003-06-05 13:22:11
    Od: "Zeus" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > brania w różnych konkursach organizowanych przez operatora)
    >
    > Czy takie rzeczy sa tylko stosowane przy pre-paidach (ja mam), czy tez w

    JA NIE WIEM JAK U INNEGO OPERATORA, ALE U MNIE CZYLI W PLUSIE, JAK KTOŚ
    MA ABONAMENT TO MU NIC NIE PRZYSYŁAJĄ.
    PONADTO SŁYSZAŁEM ŻE U INNYCH OPERATORÓW JAK KTOŚ MA ABONAMENT TO TEŻ NIE
    JEST TYM URACZONY, CHYB ŻE Z GŁUPOTY WSZEDŁ NA JAKĄŚ STRONE I PODAŁ SWÓJ
    NUMER TELEFONU TO MA REKLAMY.

  • 8. Data: 2003-06-05 13:38:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Po pierwsze nie krzycz. Po drugie nie prawda. Ja też mam abonament w Plusie,
    a SMS o referendum dziś dostałem.

  • 9. Data: 2003-06-05 13:57:16
    Od: "lux" <l...@w...pl>

    > Dostałem na komórkę SMS agitacyjnego w sprawie referendum UE. Czy
    wysyłanie
    > czegoś takiego na mój telefon, jeśli nie wyrażałem na to zgody, jest
    > legalne?
    ```````````````
    kurde, ja to nawet dwa dostałem,wczoraj i dziś...
    pierwszy raz od kilku lat przyszło coś niezwiązanego z operatorem.
    co za propaganda!!! skandal !

    --
    ``````````````````````````
    LUX

  • 10. Data: 2003-06-05 14:48:52
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "lux" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > kurde, ja to nawet dwa dostałem,wczoraj i dziś...
    > pierwszy raz od kilku lat przyszło coś niezwiązanego z operatorem.
    > co za propaganda!!! skandal !

    A bo od tego zależą ich ciepłe posadki w UE.

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"