  • 11. Data: 2003-06-05 19:39:54
    Temat: Re: Agitacja SMS - legalna?
    Od: "Martti" <m...@b...poczta.onet.pl>

    news:bbngu7$3lv$5@inews.gazeta.pl...
    > Ja też to dostałem. Żona też. Obydwoje w +GSM. Wychodzi na to, że wszyscy
    > dostali. Ponieważ to hasło raczej trudno zaliczyć do reklamy, to pewnie
    jest
    > legalne. Choć trudno nie zauważyć, iż w tym wypadku naruszono po prostu
    > netykietę.

    Witam,
    ja rowniez dostalem (ERA) zadzwonilem do BOK-u, poniewaz nadawca tej
    wydaje mi sie niewatpliwie reklamy jest REFERENDUM.
    Panienka z sluchawki rzekla mi, ze wyslala to kancelaria rady ministrow,
    i dostala pozwolenie od inspektora danych osobowych na uzycie naszych danych
    To malo, ze skandal...
    jak sie zapytalem, do kogo mam skierowac skarge i ewentualnie wniesc pozew
    do sadu...
    poweidziala mi ze kancelarie rady ministrow..

    Co do tego, ze jest to reklama...
    Zalozmy, ze mam dyskoteke (knajpe, agencje towarzyska)
    o nazwie referendum..
    Mamy sie tam spotkac.
    Wydaje mi sie ze reklama to zachecanie odbiorcow danego
    przekazu do wykazania pewnego zachowania, kupienia,
    zrobienia czegos, pojscia gdzies...
    moze ktos, bardziej zorientowany mogl sie na ten temat wypowiedziec
    zamierzam zlozyc reklamacje-skarge do operatora.
    Jak to ma sie do ustawy o przekazach elektronicznych, z 10.03.2003??
    pozdrawiam
    marcin

  • 12. Data: 2003-06-05 20:25:58
    Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Zeus zamieszkała pod adresem
    <g...@p...onet.pl>
    w artykule <news:bbng5n$boj$1@news.onet.pl> napisała w ten deseń:

    > Użytkownik "Mateusz" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > JA NIE WIEM JAK U INNEGO OPERATORA, ALE U MNIE CZYLI W PLUSIE,
    > JAK KTOŚ MA ABONAMENT TO MU NIC NIE PRZYSYŁAJĄ.
    > PONADTO SŁYSZAŁEM ŻE U INNYCH OPERATORÓW JAK KTOŚ MA ABONAMENT TO TEŻ
    > NIE JEST TYM URACZONY, CHYB ŻE Z GŁUPOTY WSZEDŁ NA JAKĄŚ STRONE I
    > PODAŁ SWÓJ NUMER TELEFONU TO MA REKLAMY.

    Chlopie - po pierwsze bzdury gadasz. Po drugie wyłącz CAPSLOCK, bo
    strasznie krzyczysz.
    Tatiana

  • 13. Data: 2003-06-05 21:15:57
    Od: "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Martti" <m...@b...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bbo6a4$4si$1@news.onet.pl...

> [...]
    > zamierzam zlozyc reklamacje-skarge do operatora.
    > Jak to ma sie do ustawy o przekazach elektronicznych, z 10.03.2003??

    No, niestety nijak. Ten sms nie jest oferta handlowa, a tylko takich ta
    ustawa dotyczy.

    pzdr
    Arkadesh

  • 14. Data: 2003-06-06 20:04:38
    Od: "Roman Gawron" <n...@N...gazeta.pl>

    XYZ <x...@p...pl> napisał(a):

    > A ja jeszcze dzis sie zastanawialem, czy isc na referendum i jednak bylem
    > raczej zwolennikiem wejscia do Unii. Mialem sporo argumentów na nie, ale na
    > tak bylo ciut wiecej.
    > Niestety, spam - a juz w ogóle na komórke - kojarzy mi sie z firmami i
    > osobami, które robia cos nielegalnie, na zlosc, wbrew innym. Tak zadzialal
    > na mnie ten chamski spam na komórke. Jadę nad jeziorko - wchodzcie sobie do
    > UE, ale beze mnie. Ja bez UE sobie poradze, ale widac rzad i reszta - nie...

    Jak Was tu czytam, to oczy przecieram ze zdumienia. Pałacie świętym
    oburzeniem tak naprawdę o pierdołę. Jak dzieci.
    Idę głosować, bo mam swoje zdanie. Albo bardzo chcę, żeby Polska do Unii
    weszła, albo za wszelką cenę tego nie chcę.
    A podatki płacę również za to, żeby rządzący wykonywakli solidnie swoją
    robotę. Żeby robili wszystko, co możliwe w sprawach dla Polski ważnych. Tu
    robią. Chcą Was przy urnach, bo od tego zależy nasza przyszłość.

    Jedź nad to jeziorko... Mam wątpliwości, czy potrafiłbyś oddać ważny głos.

  • 15. Data: 2003-06-06 20:27:57
    Od: "Sly" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Roman Gawron" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > robotę. Żeby robili wszystko, co możliwe w sprawach dla Polski ważnych. Tu
    > robią. Chcą Was przy urnach, bo od tego zależy nasza przyszłość.

    Tez nie zamierzam isc glosowac. Dlaczego ? Raz na 4 lata plus wybory
    prezydenckie wladzuchna zaczyna sie do mnie lasic, juz nie jestem wtedy dla
    nich "przypadkowym spoleczenstwem" tylko "swiadomym swoich praw
    odpowiedzialnym obywatelem" kielbasa wyborcza fruwa w powietrzu, koncza sie
    wybory zaczyna sie rzeczywistosc i znow musze znosic arogancje i schamienie
    wladzy. Nie glosuje i mam nadzieje ze wiele osob tak postapi wlasnie po to
    zeby pokazac im kto tu naprawde rzadzi.

    Sly

  • 16. Data: 2003-06-06 20:39:47
    Od: "Roman Gawron" <n...@N...gazeta.pl>

    Sly <s...@p...fm> napisał(a):

    > Nie glosuje i mam nadzieje ze wiele osob tak postapi wlasnie po to
    > zeby pokazac im kto tu naprawde rzadzi.

    Referendum bedzie nieważne, przegłosuje Parlament i wtedy zobaczysz, kto tu
    naprawdę rządzi.

  • 17. Data: 2003-06-06 22:59:38
    Od: "Zeus" <g...@p...onet.pl>

    no faktycznie, ja też dziś dostałem,
    zawiodłem się na plusie i rozwiązuje z nimi umowe :)
    coście się na to krzyczenie tak uparli :))))

  • 18. Data: 2003-06-07 08:33:41
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Zeus na pl.soc.prawo se coś napisał(a), a ja teraz odpowiadam:

    > no faktycznie, ja też dziś dostałem,
    > zawiodłem się na plusie i rozwiązuje z nimi umowe :)
    > coście się na to krzyczenie tak uparli :))))

    Bo wrzeszczysz po nocy i budzisz mi sąsiadów.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 19. Data: 2003-06-07 11:44:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | no faktycznie, ja też dziś dostałem,
    | zawiodłem się na plusie i rozwiązuje z nimi umowe :)

    Z mojej wiedzy wynika, że wszyscy operatorzy to wysłali, więc będziesz
    musiał podpisać umowę z jakimś zagranicznym. U mnie przy granicy, to wiele
    osób ma telefony u słowackiego operatora. Podobno taniej, ale nie
    sprawdzałem.

  • 20. Data: 2003-06-08 07:44:13
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    > Referendum bedzie nieważne, przegłosuje Parlament i wtedy zobaczysz, kto
    tu
    > naprawdę rządzi.

    Skoro wszystko jest już jasne z góry, to po co cały ten cyrk z referendum?

    Pzdr

    A.