  • 21. Data: 2017-04-14 14:01:38
    Temat: Re: Adres cyrylica czy lacinskim?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-04-14 o 08:42, Miroo pisze:
> [...]
    a.pl...

    > Najwyraźniej osoba odpowiedzialna za zarejestrowanie mnie (i pewnie nie
    > tylko mnie) na zagranicznym portalu coś musiała pokręcić w formularzu.

    Coś jak syndrom angielski ;) czyli:
    Imię: Prawo
    Nazwisko: Jazdy

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 22. Data: 2017-04-14 14:32:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2017 o 14:01, Adam pisze:

    > Coś jak syndrom angielski ;) czyli:
    > Imię: Prawo
    > Nazwisko: Jazdy

    To chyba legenda miejska - w końcu w UK mają do złudzenia podobne plastiki.

    Za to kiedyś widziałem na własne oczy (bo na słowo uwierzyć nie
    chciałem) rachunek z kempingu gdzieś w skandynawii wystawiony na "Roman
    Osobowy" - co tam się stało i jak to ja pojęcia nie mam;)

    Shrek

  • 23. Data: 2017-04-17 07:17:55
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/14/2017 7:32 AM, Shrek wrote:

    > To chyba legenda miejska - w końcu w UK mają do złudzenia podobne plastiki.

    http://static.frazpc.pl/board/2005/03/11120888665300
    882.jpg

  • 24. Data: 2017-04-17 13:02:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.04.2017 o 07:17, witek pisze:

    > http://static.frazpc.pl/board/2005/03/11120888665300
    882.jpg

    Ale to ze Stanów nie Anglii.

    Shrek

  • 25. Data: 2017-04-18 10:15:14
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Małe??
    Od 3 (trzech) tygodni list (jedniutka kartka papieru w kopercie C6) jest w trasie i
    do adresata droga daleka:

    "Nazwa zdarzenia Data i czas
    Nadanie 2017-03-30 Warszawa
    Wysłano z Polski 2017-03-31 Warszawa
    Przyjęto w kraju przeznaczenia 2017-04-05 MOSKVA
    Zwolniono po kontroli celnej 2017-04-18 MOSKVA"

    Rosjanie 13 (trzynaście) dni potrzebują na przeczytanie pół strony listu? No to
    Amerykanie mają lepsze skanery i komputery!

    -----

  • 26. Data: 2017-04-20 09:21:09
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Tak swoją drogą to czy przy listach poleconych do Rosji obowiązują pocztę jakieś
    terminy doręczenia, po upływie których można się domagać odszkodowania?

    -----

  • 27. Data: 2017-04-20 15:41:38
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/20/2017 2:21 AM, ąćęłńóśźż wrote:
    > Tak swoją drogą to czy przy listach poleconych do Rosji obowiązują pocztę jakieś
    terminy doręczenia, po upływie których można się domagać odszkodowania?

    > -----

    raz to przerabialem, ale ze mi sie nie chcialo z nimi isc na noze to
    sobie dalem spokoj.
    Tlumaczyli sie, ze termin ich obowiązuje do momentu przekazania listu
    doreczycielowi zagranicznemu, potem juz za terminy nie odpowiadaja.

  • 28. Data: 2017-04-26 10:15:53
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A tak generalnie jakie kroki przysługują obywatelowi, gdy Poczta Polska nie odpowiada
    w ogóle na złożoną pisemną reklamację (dotyczącą doręczeń krajowych)?
    Któremu ministrowi podlega to przedsiębiorstwo państwowe?

    -----