  • 1. Data: 2017-03-28 21:54:09
    Temat: ePuap tylko SMS
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    "Szanowny Użytkowniku Profilu Zaufanego ePUAP,

    Jeśli używasz konta email do odbierania haseł jednorazowych profilu
    zaufanego pamiętaj, że jest to możliwe tylko do 7 kwietnia 2017 r.

    Następnego dnia funkcja zostanie wyłączona. Dalsze korzystanie z profilu
    będzie możliwe tylko za pomocą haseł przesyłanych za pomocą SMS. Dotyczy to
    wszystkich użytkowników - osób fizycznych oraz pracowników administracji
    publicznej wykorzystujących profil do celów służbowych.
    Jeśli korzystasz z haseł wysyłanych na email, zamień je na SMS - w tym celu:
    1. wejdź na swoje konto się w serwisie pz.gov.pl,
    2. wybierz z menu bocznego ,,Mój profil zaufany", a następnie opcję ,,Przedłuż
    ważność"
    3. podaj numer telefonu komórkowego

    Jeśli nie uda Ci się podać numeru telefonu dla haseł jednorazowych SMS od 8
    kwietnia 2017 r. Twój Profil Zaufany nie zniknie, ale będziesz musiał udać
    się do punktu potwierdzającego Profil Zaufany ePUAP, by móc z niego
    normalnie korzystać. Pamiętaj, że nadal będziesz mógł korzystać z profilu
    zaufanego za pośrednictwem bankowości elektronicznej.

    ---
    Podstawa prawna: § 8 ust. 3 w związku z § 21 ust. 1 rozporządzenie Ministra
    Cyfryzacji z dnia 5 października 2016 r. w sprawie profilu zaufanego
    elektronicznej platformy usług administracji publicznej (Dz. U. z 2016 r.
    poz. 1633).
    "

    Co za chory szit.

  • 2. Data: 2017-03-28 23:00:55
    Temat: Re: ePuap tylko SMS
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > Ministra Cyfryzacji z dnia 5 paĹşdziernika 2016 r. w sprawie profilu
    > zaufanego elektronicznej platformy usług administracji publicznej (Dz.

    Ktos rozumie po co ta zmiana?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 3. Data: 2017-03-29 08:56:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 marca 2017 23:00:56 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Ktos rozumie po co ta zmiana?

    Może im wyszło ze hasła sms bezpieczniejsze od haseł wysyłanych na konta email.

  • 4. Data: 2017-03-29 10:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Może im wyszło ze hasła sms bezpieczniejsze od haseł wysyłanych na
    > konta email.

    Chetnie poznałbym statystyki ile osób podszywało się pod kogoś innego przy
    pomocy skradzionego konta email.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 5. Data: 2017-03-29 11:05:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-29 o 10:00, Budzik pisze:

    > Chetnie poznałbym statystyki ile osób podszywało się pod kogoś innego przy
    > pomocy skradzionego konta email.

    Była głośna sprawa ataku na komputer ofiary a potem czyszczenia jego
    konta i brania kredytów w jego imieniu. W felernym banku, bank potem
    cichcem zlikwidował usługę ułatwiającą taki atak.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2017-03-29 12:53:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Była głośna sprawa ataku na komputer ofiary a potem czyszczenia jego
    > konta i brania kredytów w jego imieniu. W felernym banku, bank potem
    > cichcem zlikwidował usługę ułatwiającą taki atak.

    Czyli zmienili przez 1 osobe?
    To teraz jak komus ukradna komórke to co zrobią?
    Przejdą na identyfikację krwią? A jak potem komus reke utną?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 7. Data: 2017-03-29 13:56:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-29 o 12:53, Budzik pisze:

    > Czyli zmienili przez 1 osobe?

    Mój błąd powinienem napisać ataków a nie ataku.

    > To teraz jak komus ukradna komórke to co zrobią?
    > Przejdą na identyfikację krwią? A jak potem komus reke utną?

    Są komórki sprawdzające odciska palca czy rozpoznające właściciela
    po twarzy.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2017-03-31 10:06:53
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-03-29 o 13:56, RadoslawF pisze:
    > Są komórki [...] rozpoznające właściciela
    > po twarzy.

    A to działa również na kobiety? Bo przed i po makijażu to często są dla
    mnie 2 różne osoby. Ale może ja cierpię na łagodną postać prozopagnozji :)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2017-03-31 10:38:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-31 o 10:06, Miroo pisze:

    > A to działa również na kobiety? Bo przed i po makijażu to często są dla
    > mnie 2 różne osoby. Ale może ja cierpię na łagodną postać prozopagnozji :)

    Kup kobiecie i sprawdź.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2017-03-31 10:42:10
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2017 o 10:38 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Kup kobiecie i sprawdź.

    W sumie sam mógłby się umalować, w dzisiejszych czasach pod znakiem
    dżęder...
    Telefon miałby jeszcze trudniejszy test.

    --
    Trefniś