  • 11. Data: 2017-03-31 15:05:36
    Temat: Re: Adres cyrylica czy lacinskim?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    I co z tej stronki wynika??

    -----

  • 12. Data: 2017-03-31 16:32:12
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/31/2017 8:05 AM, ąćęłńóśźż wrote:
    > I co z tej stronki wynika??

    Nie wiem. Nie czytalem.

  • 13. Data: 2017-04-01 11:04:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "witek"

    > Tak na logikę to:
    > nazwa kraju docelowego - po polsku alfabetem łacińskim
    > reszta adresu - cyrylicą

    http://www.kuriero.pl/porady/jak-wyslac-list-za-gran
    ice.html
    ---
    Mógłbyś streścić lub zacytować kluczowe fragmenty ?

  • 14. Data: 2017-04-01 11:04:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "witek"

    > I co z tej stronki wynika??

    Nie wiem. Nie czytalem.
    ---
    Po co w ogóle piszesz ?

  • 15. Data: 2017-04-01 22:31:21
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/1/2017 4:04 AM, re wrote:

    > Użytkownik "witek"

    > http://www.kuriero.pl/porady/jak-wyslac-list-za-gran
    ice.html
    > ---
    > Mógłbyś streścić lub zacytować kluczowe fragmenty ?

    a masz jakis problem z otworzeniem tej strony?

  • 16. Data: 2017-04-02 00:13:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > ---
    > Mógłbyś streścić lub zacytować kluczowe fragmenty ?

    a masz jakis problem z otworzeniem tej strony?
    Sam jesteś ... strona

  • 17. Data: 2017-04-02 11:03:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 31 Mar 2017 13:15:04 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ewentualnie - podano kod PL-00-950, to imo ma szanse dojsc do
    > wlasciwego urzedu.

    Kody w pl nie działają, kiedyś przez pomyłkę wysłałem list z dobrym
    kodem ale miastem złym, wysłany był po nazwie miasta i wrócił
    "adresat nieznany".

    --
    Marek

  • 18. Data: 2017-04-03 08:24:18
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-03-31 o 10:52, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > ktos kiedys wrzocil zdjecie jak na przesylce lodz zapisano encjami
    > htmlowymi jakoś tak: &#xc581; &#xc3b3; d &#xc5ba;
    >

    > i mimo wszystko doszło :)

    To mały pikuś, do mnie doszedł list z zagranicy zaadresowany e-mailem i
    żeby było śmieszniej zamiast @ było oczywiście &#64;
    Zgadzało się miasto i państwo, a w adresie e-mail było imię, nazwisko i
    nazwa firmy, więc list jakoś dotarł :)

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2017-04-06 12:58:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >Zgadzało się miasto i państwo, a w adresie e-mail było imię, nazwisko
    >i nazwa firmy, więc list jakoś dotarł :)

    A narzekacie na nasza poczte :-)

    Teraz tylko pytanie - wysylajacy taki nowoczesny/glupi, ze nie widzi
    roznicy,
    innych danych nie mial,
    czy spytal Cie kiedys o adres, to mu odpowiedziales ze ...@.... :-)

    J.

  • 20. Data: 2017-04-14 08:42:02
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-04-06 o 12:58, J.F. pisze:
> [...]
    a.pl...

    > A narzekacie na nasza poczte :-)
    >
    > Teraz tylko pytanie - wysylajacy taki nowoczesny/glupi, ze nie widzi

    Najwyraźniej osoba odpowiedzialna za zarejestrowanie mnie (i pewnie nie
    tylko mnie) na zagranicznym portalu coś musiała pokręcić w formularzu.

    Podrawiam