  • 1. Data: 2017-03-28 08:03:45
    Temat: Kodeks pracy a trybunał konstytucyjny
    Od: z <...@...pl>

    Jak to jest?
    W trybunale konstytucyjnym obowiązuje prawo pracy a wraz z nim urlopy
    wypoczynkowe i ekwiwalenty za niewykorzystany urlop czy nie?

  • 2. Data: 2017-03-28 11:41:23
    Temat: Re: Kodeks pracy a trybunał konstytucyjny
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2017 o 08:03 z <...@...pl> pisze:

    > Jak to jest?
    > W trybunale konstytucyjnym obowiązuje prawo pracy a wraz z nim urlopy
    > wypoczynkowe i ekwiwalenty za niewykorzystany urlop czy nie?

    Szkoda, że najpierw nie spytałeś gugiełek...

    http://dziennikustaw.gov.pl/DU/2016/2074

    http://dziennikustaw.gov.pl/DU/2016/2073

    A bardziej dla ludzi:
    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/967466,biuro-t
    k-wyjasnia-sytuacje-sedziow-i-pracownikow.html

    Kontrola PIP w TK:
    http://www.tvp.info/28618565/kontrola-pip-w-trybunal
    e-nieprawidlowosci-w-udzielaniu-urlopow-wypoczynkowy
    ch

    --
    Trefniś

  • 3. Data: 2017-03-28 18:42:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-28 o 11:41, Trefniś pisze:

> [...]
    >

    > Kontrola PIP w TK:
    > http://www.tvp.info/28618565/kontrola-pip-w-trybunal
    e-nieprawidlowosci-w-udzielaniu-urlopow-wypoczynkowy

    Zrobiłem to z premedytacją bo jakiś psudoadwokacina z PO dzisiaj w radiu
    tłumaczył że w trybunale nie ma stosunku pracy.

  • 4. Data: 2017-03-28 21:09:58
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2017 o 18:42 z <...@...pl> pisze:

> [...]
    >>

    > Zrobiłem to z premedytacją bo jakiś psudoadwokacina z PO dzisiaj w radiu
    > tłumaczył że w trybunale nie ma stosunku pracy.

    Właśnie spodziewałem się, że próbujesz wywołać kolejną burzę na grupie :)
    Dla takiego prawnika działalność polityczna (albo na polityczne zlecenie)
    jest niezłą fuchą, bo ich nadmiar jest spory i coraz ciężej o zajęcie...

    --
    Trefniś