  • 1. Data: 2005-11-14 12:08:33
    Temat: Absolwent bez dyplomy, a wojsko
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Witam!

    Skończyłem studia rok temu, ale się jeszcze nie obroniłem. Dostałem
    powołanie do odbycia służby i mam trzy pytania:

    1. Czy mnie wezmą na 6 miesięcy - tak jak absolwentów, czy na 9 tak jak po
    szkole średniej
    2. Czy przysługuje mi prawo do przeniesienia do rezerwy - jest coś takiego
    dla tych, którzy mają dyplom
    3. Czy przysługuje mi jakiś ekwiwalent za utracone dochody. Mam umowę na
    czas nieokreślony i żonę na itrzymaiu.

    Z góry dzięki za odpowiedzi

    Pozdrawiam!
    Winetoo

  • 2. Data: 2005-11-14 15:22:54
    Temat: Re: Absolwent bez dyplomy, a wojsko
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > 3. Czy przysługuje mi jakiś ekwiwalent za utracone dochody. Mam umowę na
    > czas nieokreślony i żonę na itrzymaiu.

    Jedyny zywiciel rodziny? Jak to bylo? :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2005-11-15 07:05:17
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    > Jedyny zywiciel rodziny? Jak to bylo? :-)

    Sprawdzałem - na to się nie łapię. Żona studiuje, więc teoretycznie jest też
    na utrzymaniu rodziców.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 4. Data: 2005-11-18 22:14:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Winetoo wrote:

    > 2. Czy przysługuje mi prawo do przeniesienia do rezerwy - jest coś
    > takiego dla tych, którzy mają dyplom

    Do rezerwy przenoszą absolwentów - czyli mających absolutorium.

    Sprawdziłem dawno temu na sobie - dyplomu nadal nie mam, bo nie chcę
    sobie zamykać drogi do prezydentury ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 5. Data: 2005-11-21 08:58:23
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    > Do rezerwy przenoszą absolwentów - czyli mających absolutorium.
    >
    > Sprawdziłem dawno temu na sobie - dyplomu nadal nie mam, bo nie chcę sobie
    > zamykać drogi do prezydentury ;)

    Możesz coś więcej napisać. Co mam sobie z uczelni załatwić?
    Co to jest absolutorium? Mam zaliczone wszystkie egzaminy i zaliczenia.
    Jedyny przedmiot w moim indeksie bez wpisu to seminarium.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 6. Data: 2005-11-21 14:04:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Winetoo wrote:

    > Możesz coś więcej napisać. Co mam sobie z uczelni załatwić?
    > Co to jest absolutorium? Mam zaliczone wszystkie egzaminy i zaliczenia.
    > Jedyny przedmiot w moim indeksie bez wpisu to seminarium.

    W moim przypadku wystarczył stempelek zaliczenia 5. roku. Seminarium
    dyplomowe zdaje się też obowiązkowe ;)