  • 1. Data: 2003-09-27 07:22:47
    Temat: sąsiad - prosze o pomoc
    Od: "Piotr W" <c...@W...pl>

    na dzialce obok mojej sasiad postawil dom ktory w projekcie mial byc o 1/2
    pietra nizszy (niska zabudowa ) i mial miec gabinet lekarski. Powstal mi
    niestety za plotem wielki gmach ktory ma ponoc byc przeznaczony na prywatną
    klinike. Dodatkowo podczas brac budowlanych zaczela pekac mi sciana - co moge
    zrobic, pomozcie.

    Piotr W

    priv c...@w...pl

  • 2. Data: 2003-09-27 08:14:59
    Temat: Re: sąsiad - prosze o pomoc
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Jezeli budowa jest prowadzona niezgodnie z pozwoleniem
    to nalezy zawiadomić organ nadzoru budowlanego,
    jakim jest powiatowy inspektor nadz, bud,

    na ogół przy starostwie,

    to teraz działa !,
    przynajmniej czsami,

    powodzenia,
    JarekM

  • 3. Data: 2003-09-27 12:34:30
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr W" <c...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    prywatną
    > klinike. Dodatkowo podczas brac budowlanych zaczela pekac mi sciana - co

    Tenże "Piotr W" na pl.misc.budowanie napisać raczył :

    "na dzialce budowlanej kolo mojej sasiad postawil dom ( obecnie stan
    surowy )
    ktory mial byc pod niska zabudowe a jest o 1 pietro za duzy. Dodatkowo
    przeznaczeniem domu ma byc prywatna klinika a nie jak bylo w planach funkcja
    mieszkalna. Co moge zrobic by temu przeciwdzialac
    Piotr W
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl"

    Re :
    1) Sprecyzuj Waszeć, czy chodzi o 1/2 piętra, czy o 1 piętro , a może gdzieś
    na innej grupie wstawiłeś 2 piętra ?
    2) W jednym tekście Szanowny Pan usiłuje nas przekonać, że dom sąsiada miał
    być mieszkalny, w drugim - że miał być w nim gabinet lekarski ...
    3) Na pytanie "Co mogę zrobić by temu przeciwdziałać" możliwe są dwie
    odpowiedzi w zależności od przedmiotu owego "przeciwdziałania " ( z treści
    obu listów wnioskuję, że obiekt jest budowany zgodnie z wydanym pozwoleniem
    na budowę)
    a) Jeśli owym przedmiotem ma być budowany dom sąsiada - to można go
    wysadzić w powietrze, podpalić itp. Podejrzewam, iż zachodzą tutaj
    okoliczności wyłączające odpowiedzialność karną za takie czyny (patrz p.
    "b")
    b) Jeśli natomiast "przedmiotem" ma być stan zdrowia autora wątku - to
    najwyższy czas zacząć leczyć się (w zakładzie zamkniętym) Diagnozuję
    zaawansowaną schizofrenię paranoidalną..

    A dla kupujących działki - kolejny dowód, że przed podjęciem decyzji należy
    dość dokładnie ocenić w jakim sąsiedztwie przyjdzie nam mieszkać.
    Wyrazy współczucia dla sąsiada "Piotra W."
    AR