  • 1. Data: 2003-09-27 06:55:34
    Temat: prosze o pomoc
    Od: "Tommy" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Jestem programista, napisalem program ktory sprzedaje za pomoca internetu.
    Od roku czasu mam zarejestrowana firme. Od samego poczatku prowadzenia
    dzialalnosci nie placilem ZUS oraz nie wystawialem faktur i nie rozliczalem
    sie
    z US, pewna osoba ktorej znam nazwisko zglosila to i mialem kontrole z US
    razem
    z policja, zabrali mi sprzet, wszystkie faksy ktore przychodzily i
    potwierdzenia nadania
    listow. Szaczuje ze sprzedalem program na kwote 80 tys. zl, chcialbym to
    naprawic
    rozliczyc sie, co mi za to grozi ? co mam robic ? prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2003-09-27 10:00:59
    Temat: Re: prosze o pomoc
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Udać się do Urzędu Skarbowego, złożyć deklarację oraz wniosek o dobrowolne
    poddanie się karze. Nic lepszego w tym wypadku do głowy mi nie przychodzi.

  • 3. Data: 2003-09-27 11:25:50
    Od: "Tommy" <d...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a) w wiadomości: ...
    >Udać się do Urzędu Skarbowego, złożyć deklarację oraz wniosek o dobrowolne
    >poddanie się karze. Nic lepszego w tym wypadku do głowy mi nie przychodzi.

    czy moge isc do wiezienia ? chce dalej prowadzic dzialalnosc i pokazac ze
    bedzie teraz ok

  • 4. Data: 2003-09-27 13:55:34
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-09-27 13:25, Tommy napisał(a):

    >czy moge isc do wiezienia ? chce dalej prowadzic dzialalnosc i pokazac ze
    >bedzie teraz ok

    Do więzienia to nie, ale grzywna raczej będzie. 80 tys. to dość dużo.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl 1914-1918

    "Like a madman laughing at the rain"