  • 11. Data: 2016-07-29 16:14:56
    Temat: Re: 500+ wolne od zajęcia...
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 lipca 2016 16:08:46 UTC+2 użytkownik maripoza napisał:
    > To może być dobre rozwiązanie :D
    Na co dobre?

  • 12. Data: 2016-07-29 23:59:08
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-07-29 o 16:08, maripoza pisze:

    > To może być dobre rozwiązanie :D

    A to komornikowi będzie tak trudno policzyć ile jest z 500+ a ile z
    innych tytułów?

    --
    Sonn

  • 13. Data: 2016-07-30 06:58:19
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 29.07.2016 o 23:59, Sonn pisze:

    > A to komornikowi będzie tak trudno policzyć ile jest z 500+ a ile z
    > innych tytułów?

    Raczej banki nie informują jakie operacje były robione na koncie,
    Zazwyczaj blokują wszystkie środki. Pieprzenie, że komornik je nie
    zabierze to robienie z Dudy jakiegoś Robin Hooda i wielkiego łaskawcy.
    Pijarowskie zagranie.

  • 14. Data: 2016-07-30 08:16:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 30 lipca 2016 06:58:23 UTC+2 użytkownik Jingiel napisał:

    > Raczej banki nie informują jakie operacje były robione na koncie,
    > Zazwyczaj blokują wszystkie środki.
    Ale wiesz czy się tylko Tobie wydaje?
    Bo ja znam sporo przypadków że mimo zajecia na rachunku dłużnik miał dostęp do
    środków ze świadczeń niepodlegających zajęciom.
    >Pieprzenie, że komornik je nie
    > zabierze to robienie z Dudy jakiegoś Robin Hooda i wielkiego łaskawcy.
    > Pijarowskie zagranie.
    Powyższe to właśnie takie pieprzenie dla pieprzenia.

  • 15. Data: 2016-07-30 09:11:00
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sonn" <x...@p...onet.pl> napisał

    > A to komornikowi będzie tak trudno policzyć ile jest z 500+ a ile z
    > innych tytułów?

    Jeżeli rachunek będzie miał status "nie podlega zajęciom komorniczym"
    to komornik nie będzie miał informacji na jego temat, bo w jakim celu
    i na jakiej podstawie?

  • 16. Data: 2016-07-30 09:45:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 30 lipca 2016 09:11:04 UTC+2 użytkownik Alek napisał:
    > Jeżeli rachunek będzie miał status "nie podlega zajęciom komorniczym"
    A co to za dziwny twór?
    > to komornik nie będzie miał informacji na jego temat, bo w jakim celu
    > i na jakiej podstawie?
    Środki z 500+ wpływają na zwykłe rachunki bankowe- takie które rodzice podadzą w
    urzędzie.

  • 17. Data: 2016-07-30 09:46:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 lipca 2016 23:58:58 UTC+2 użytkownik Sonn napisał:

    > A to komornikowi będzie tak trudno policzyć ile jest z 500+ a ile z
    > innych tytułów?
    Komornik nic nie będzie liczył.

  • 18. Data: 2016-07-30 09:49:35
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Wolne od zajęcia oznacza, ze komornik nie może żądać od Urzędu
    > wypłacenia mu owych 500 zł.

    A jak obywatel weźmie te pieniądze od urzędu i położy u siebie na
    stole to już komornik może je wziąć? Ano może. A więc kolejna fikcja.

  • 19. Data: 2016-07-30 09:50:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 lipca 2016 13:04:55 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Teraz już chyba ponad 10tys to jest.
    A dokładnie 12 304,08 zł

  • 20. Data: 2016-07-30 09:52:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 30 lipca 2016 09:50:06 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A dokładnie 12 304,08 zł

    Od września będzie ustalana miesięcznie i do końca 2016 roku będzie wynosić 1387,50
    zł (75 proc. z 1850 zł płacy minimalnej).