  • 1. Data: 2016-07-26 08:02:58
    Temat: Sprawa odwoławcza - ile sie czeka na przesłanie pisma
    Od: karson <k...@o...pl>

    witam
    przegrałem sprawe w sadzie odwoławczym, mam zapłacić grzywne i koszty
    sądowe, ale czekam już miesiac i nic mi nie przychodzi, zaden nr konta
    gdzie mam wplacic ani nic. ile to moze trwac ?

  • 2. Data: 2016-07-26 15:11:12
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Aż wróci do sądu rejonowego do wydziału wykonawczego.

    -----

  • 3. Data: 2016-07-27 11:10:07
    Od: karson <k...@o...pl>

    a nie wiesz ile to może potrwać miesiąc, 3, poł roku ?

  • 4. Data: 2016-07-27 11:12:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-27 o 11:10, karson pisze:
    > a nie wiesz ile to może potrwać miesiąc, 3, poł roku ?

    Może.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-07-27 14:25:05
    Od: karson <k...@o...pl>

    W dniu 2016-07-27 o 11:12, Liwiusz pisze:

    > Może.

    ?? to może i poł roku ?

  • 6. Data: 2016-07-27 15:11:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-27 o 14:25, karson pisze:

    > ?? to może i poł roku ?

    ?? może. Może i 2 lata.

    Po co zadajesz głupie pytania, zamiast zadzwonić do sadu?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2016-07-27 15:27:04
    Od: karson <k...@o...pl>

    dzwoniłem, ale nie udzielili mi takiej informacji, dlatego pytam tutaj
    ile mniejwiecej sie czeka

  • 8. Data: 2016-07-27 15:30:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-27 o 15:27, karson pisze:
    > dzwoniłem, ale nie udzielili mi takiej informacji, dlatego pytam tutaj
    > ile mniejwiecej sie czeka

    Tyle, ile trwają zaręczyny.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2016-07-27 15:37:27
    Od: karson <k...@o...pl>

    myslalem ze jest jakis ustawowy termin np do 60 dni

  • 10. Data: 2016-07-27 19:26:30
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A Tobie się spieszy (mogą być istotne powody, np. wyjazd za granicę)?
    To wejdź na stronę internetową sądu, spisz nr rachunku bankowego do zapłaty grzywien
    i wpłać ile tam Ci zasądzili.
    Tylko przelewaj ze swojego własnego konta, bo grzywien nie może opłacać osoba
    trzecia.

    -----