  • 21. Data: 2016-07-30 09:53:53
    Temat: Re: 500+ wolne od zajęcia...
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 30 lipca 2016 09:49:38 UTC+2 użytkownik Alek napisał:
    jak obywatel weźmie te pieniądze od urzędu i położy u siebie na
    > stole to już komornik może je wziąć? Ano >może. A więc kolejna fikcja.
    Fikcją to jest to że komornik ze stołu pieniądze weźmie. Oczywiście może ale w
    praktyce nikt rozsądny który oczekuje wizyty komornika nie będzie trzymał na stole
    gotówki

  • 22. Data: 2016-07-30 10:22:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-07-16 o 09:49, Alek pisze:

    > A jak obywatel weźmie te pieniądze od urzędu i położy u siebie na stole
    > to już komornik może je wziąć? Ano może. A więc kolejna fikcja.

    Nie fikcja, a po prostu życie. Z jednej strony jest interes wierzyciela.
    On chce swoje pieniądze. Z drugiej strony interes rodziny dłużnika - ona
    chce żyć na normalnym poziomie. No i zaczyna się przepychanką. Nie ma tu
    złotego środka.

  • 23. Data: 2016-07-30 10:30:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 30 lipca 2016 10:22:37 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Nie ma tu złotego środka.
    Całej gotówki która znajdzie komornik tez z domu wynieść nie może.

  • 24. Data: 2016-07-30 12:39:35
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Mafia (tfu, komornik) może wszystko, a Ty za to, co Ci zostanie, możesz iść do sądu
    (7 dni) i już po 1-2 latach otrzymasz postanowienie (odrzucające Twoją skargę z
    przyczyny jakiegoś art kpc, np "skoro egzekucja została postanowieniem komornika
    zakończona, to skargę należy z tej przyczyny odrzucić jako niedopuszczalną").
    Oni mogą Tobie w żywe oczy kłamać i nic im nie zrobisz.
    Jeden Ziobro nie wystarczy, tam potrzebna atomówka.

    -----

  • 25. Data: 2016-07-30 12:47:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 30 Jul 2016 09:11:00 +0200, "Alek"
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote:
    > Jeżeli rachunek będzie miał status "nie podlega zajęciom
    komorniczym"
    > to komornik nie będzie miał informacji na jego temat, bo w jakim
    celu
    > i na jakiej podstawie?

    Komornik nigdy nie ma z banku informacji na temat rachunków dłużnika
    bez względu na ich "status", Komornik jedynie przesyła bankowi
    zajęcie a bank ma obowiązek je realizować z zgromadzonych środków
    dłużnika (z pewnymi limitami jak kwota wolna itp).

    --
    Marek

  • 26. Data: 2016-07-30 14:38:05
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał

    > Fikcją to jest to że komornik ze stołu pieniądze weźmie. Oczywiście
    > może ale w praktyce nikt rozsądny który oczekuje wizyty komornika
    > nie będzie trzymał na stole gotówki

    Potraktuj ten stół jako przenośnię.

  • 27. Data: 2016-07-30 14:40:27
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    ps.com...
    W dniu sobota, 30 lipca 2016 09:11:04 UTC+2 użytkownik Alek napisał:
    > Jeżeli rachunek będzie miał status "nie podlega zajęciom
    > komorniczym"
    A co to za dziwny twór?
    > to komornik nie będzie miał informacji na jego temat, bo w jakim
    > celu
    > i na jakiej podstawie?
    Środki z 500+ wpływają na zwykłe rachunki bankowe- takie które rodzice
    podadzą w urzędzie.

    Czytaj cały wątek po kolei, ja odpowiadam na post usera "maripoza".