  • 1. Data: 2016-07-27 14:05:30
    Temat: Umowa o przekazaniu praw autorskich (50%)
    Od: t...@w...pl

    Witam,

    CHciałem się dowiedzieć czy istnieje taki rodzaj umowy jak: umowa o przekazaniu praw
    autorskich. Chodzi o przekazanie 50% praw autorskich do strony internetowej. Jeśli
    taki rodzaj umowy istnieje to czy można przekazać tylko część praw autorskich?

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 2. Data: 2016-07-27 16:34:41
    Temat: Re: Umowa o przekazaniu praw autorskich (50%)
    Od: maripoza <m...@d...com>

    t...@w...pl wrote:
> [...]
    Jeśli taki rodzaj umowy istnieje to czy można przekazać tylko część praw autorskich?

    Część?

    A których? ;)

    Majątkowe są zbywalne - zbywalne w całości albo nie zbywalne wcale
    (znaczy nie przekazujesz, nie zbywasz się).

    Prawa do "autorstwa" są niezbywalne.

    Nie, nie istnieje AFAIK.

    --
    Maripoza