  • 71. Data: 2017-06-12 16:27:26
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-06-12, Trefniś <t...@m...com> wrote:

    [...]

    > Naprawdę sądzisz, że usenet "wypracuje" wygraną Platformy w wyborach???

    Wali mnie i piórkuje Platforma. W którym miejscu się odnosiłem do niej?
    Stwierdzam fakt, że (ze szkodą dla spółki) wybrano niekompetentną osobę
    zarządzającą. Tylko tyle i aż tyle.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 72. Data: 2017-06-12 16:37:40
    Temat: Re: Nominacje w spółkach pod kontrolą państwa
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:
> [...]
    >
    > Wali mnie i piórkuje Platforma. W którym miejscu się odnosiłem do niej?
    > Stwierdzam fakt, że (ze szkodą dla spółki) wybrano niekompetentną osobę

    Jakbyś był rasowym prawnikiem pisałbyś IMHO
    " *moim zdaniem* niewystarczająco kompetentną".
    Mogą zdążyć cie skazać za zniesławienie jeszcze pod ministrem Ziobrą.
    "Pisz mądrze - Wróg czyta!" :-)

    --
    A. Filip

  • 73. Data: 2017-06-12 16:54:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości
    W dniu 2017-06-12 o 15:01, J.F. pisze:

    >A to co prezes mówi to zupełnie insza inszość... Ja w te prezesowskie
    >oskarżenia na fałszerstwa raczej nie wierzę, tym bardziej na skale,

    Ja tam tez nie bardzo wierze, ale trzeba przyznac, ze statystyke ma za
    soba.

    P.S. Ciekawy przypadek byl we Wroclawiu - pewien posel z PiS poslem
    zostal, nawet dobry wynik zaliczyl ... z wyjatkiem wlasnej komisji,
    gdzie dostal 2 glosy, w tym 1 swoj
    Statystyka cos takiego w zasadzie wyklucza ...
    Pomylka komisji, czy w rejonie to go wszyscy sasiedzi dobrze znaja ?
    :-)

    Mariusz Orion Jędrysek
    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/9036742,posel
    -pis-wybory-sfalszowane-czy-ktos-sie-pomylil,id,t.ht
    ml
    http://parlament2015.pkw.gov.pl/349_Wyniki_Sejm/0/0/
    3
    http://parlament2015.pkw.gov.pl/321_protokol_komisji
    _obwodowej/85440/1

    >którą podał. Po prostu pokazałem, że ogólnie fałszerstwa są mało
    >prawdopodobne (próby fałszerstw to inna para kaloszy), a jeśli już to
    >musiały by być to komisje, gdzie ludzie się znają. I jak napisałem,
    >jak ktoś nie wierzy, niech wkręci się przy wyborach do komisji, sam
    >zobaczy.

    A mi chodzi o to, ze partie deleguja ludzi do tych komisji, i co -
    mieliby sie czlonkowie dogadac wbrew wlasnej partii ?

    J.

  • 74. Data: 2017-06-12 16:56:55
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    A. Filip w

    > Jakbyś był rasowym prawnikiem pisałbyś IMHO
    > " *moim zdaniem* niewystarczająco kompetentną".

    Widzisz kmiocie, zamiast zmieniać temat, przeczytałbyś co ci Wojciech
    odpisał o 10:11

    <cite>
    > Czy "ta pani" jest (aż) tak bezsensowna że jej mianowanie podpada pod
    > odpowiedzialność prawną/karną? np. Działanie na szkodę spółki lub innych
    > akcjonariuszy?

    Moim zdaniem tak.
    </cite>

    --
    'Tom N'

  • 75. Data: 2017-06-12 17:00:24
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:
    > A. Filip w

    > Widzisz kmiocie, zamiast zmieniać temat, przeczytałbyś co ci Wojciech
> [...]

    Czyli TY mu zarzucasz że się nie trzyma _pedantycznie_ jednej wersji jak
    rasowy prawnik? :-)

    W sprawie Dreyfusa oskarżenie "za artykuł" dotyczyło tylko kilku
    starannie wybranych zdań a nie całości.

    --
    A. Filip

  • 76. Data: 2017-06-12 18:41:38
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 15:16 Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Jak dla mnie to marginalizacja całego POPiSoPSLD jest w interesie
    > Polski. Przynajmniej tych partii w takim wydaniu jak są teraz.

    Tu nie dyskutuję, masz świętą rację.
    Dodałbym Nowośmieszną i Razem Zandberga, też lepiej nie mieć ich we
    władzach.
    Czyli de facto nie mamy w Polsce godnej klasy politycznej IMHO.

    Można przyjrzeć się Kukiz15...
    Bez zupełnie _nowych_ ruchów politycznych czarno widzę przyszłość.
    Na razie wszystko zmierza do PiS 4lata+ być może w koalicji z Kukizem.

    --
    Trefniś

  • 77. Data: 2017-06-12 18:46:17
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 15:07 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Niepotrzebnie utożsamiasz Polskę ze swymi mocodawcami z Nowogrodzkiej.
    > Przede wszystkim jednak, cieszę się, że - przynajmniej przy obecnych
    > sondażach - Człowiek z Drabinką planuje kolejne wybory.

    "Każdy, kto nie kocha PO jest PiSiorem" :)
    Tak prymitywnie "rozumująca" opozycja nie ma moralnego prawa wracać do
    władzy.
    Przeboleję, będę miał kolejne 4 lata Schadenfreude.

    --
    Trefniś

  • 78. Data: 2017-06-12 18:57:22
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 16:27 Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:

> [...]
    >
    > Wali mnie i piórkuje Platforma. W którym miejscu się odnosiłem do niej?
    > Stwierdzam fakt, że (ze szkodą dla spółki) wybrano niekompetentną osobę

    OK, już się ustawiliśmy we właściwym kontekście.

    _Zawsze_ można przedstawić lepszego kandydata!!!

    Może tu będzie ktoś lepszy od Sadurskiej:
    http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/sondaz-ekshumac
    je-pograzyly-platforme_1000897.html

    Niestety, wyborów b. często dokonujemy przez porównanie.
    Na razie porównania nie są korzystne dla opozycji.

    --
    Trefniś

  • 79. Data: 2017-06-12 19:06:16
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 11:39 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup
    et.pl...

    > PiS jak to zwykle, z calkowita nieodpowiedzialnoscia, oswiadczyl, ze
    > wybory byly sfalszowane.
    > Nie powiedzial, gdzie, ani jak, ale sfaszowane i basta.
    >
    > I ani slowem sie nie zajaknal, ze przeciez w kazdej komisji byli ludzie
    > delegowani przez PiS.

    > Jak ?

    Wystarczy, że Komisja Wyborcza według PiS _uniemożliwiła_ powtórne
    przeliczenie głosów.
    Nie jest istotne, czy to cokolwiek zmieniłoby i czy fałszerstwo było
    faktem.
    Wyborcom wystarczyły nienaturalne wyniki wyborów i brak możliwości ich
    weryfikacji.
    Nie oponujcie - opisałem _fakty_ - elektorat w prezydenckich i
    parlamentarnych udowodnił, że PiS ich przekonał, a PO nie miało argumentów.
    Bo to przecież było zaoranie Płaczformy!!!

    --
    Trefniś

  • 80. Data: 2017-06-12 19:40:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup

    >Wystarczy, że Komisja Wyborcza według PiS _uniemożliwiła_ powtórne
    >przeliczenie głosów.

    A uniemozliwila ? PiS w ogole zglosil jakis protest ? Czy tylko w TV .

    >Nie jest istotne, czy to cokolwiek zmieniłoby i czy fałszerstwo było
    >faktem.

    Masz racje. Pewnie nieistone i to, ze PKW jest bezpartyjna :-)

> [...]
    >parlamentarnych udowodnił, że PiS ich przekonał, a PO nie miało
    >argumentów.
    >Bo to przecież było zaoranie Płaczformy!!!

    I mylisz, ze powyzsze zdarzenie mialo wplyw na opinie wyborcow, czy
    inne sie na to zlozyly ?

    Niektorzy owszem, swiecie Prezesowi uwierzyli, oszustwo wyborcze ...
    ale oni i tak by na PiS glosowali :-)

    J.