  • 231. Data: 2017-06-17 19:49:08
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Abonament jest za posiadanie telewizora a nie za możliwość oglądania
    > wybranych programów telewizyjnych w sieci.
    > ---
    > Abonament jest na realizację misji

    Tylko inteligentny inaczej nie potrafiący nawet poprawnie zacytować
    nie odróżnia "za co jest pobierany abonament" od "na co są przeznaczone
    pieniądze z abonamentu".
    ---
    Bo jakiś mądry inaczej ma inną koncepcję ?

  • 232. Data: 2017-06-18 13:02:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-17 o 18:52, Shrek pisze:

    > Nie jestem też w stanie udowodnić, że na orbicie nie krąży pewien
    > czajniczek. Dlatego tak się przyjęło, że to ty powinieneś udowodnic
    > swoją tezę:P

    > Jak wyżej.

    Twoja teza że: "nie odróżniasz na co powinny być przeznaczane od tego,
    na co są" abyś udowodnił że wiesz na co je przeznaczono. Czas start.

    Pozdrawiam

  • 233. Data: 2017-06-18 13:04:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-17 o 19:49, re pisze:

> [...]
    > pieniądze z abonamentu".
    > ---
    > Bo jakiś mądry inaczej ma inną koncepcję ?

    Bo mądry inaczej ma koncepcję że nie musi poprawnie cytować i nie
    odróżnia znaczenia "na co" od "na co".

    Pozdrawiam

  • 234. Data: 2017-06-18 16:29:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.06.2017 o 13:02, RadoslawF pisze:

    > Twoja teza że: "nie odróżniasz na co powinny być przeznaczane od tego,
    > na co są" abyś udowodnił że wiesz na co je przeznaczono. Czas start.

    Nie, nie.

    Twoja teza jak rozumiem że pieniądze są przeznaczone na misję, chyba że
    chciałeś powiedzieć coś innego tylko w tym kontekście tak wyszło.

    No więc ty pierwszy;)

    Shrek

  • 235. Data: 2017-06-18 20:45:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-18 o 16:29, Shrek pisze:

    > Nie, nie.
    >
    > Twoja teza jak rozumiem że pieniądze są przeznaczone na misję, chyba że
    > chciałeś powiedzieć coś innego tylko w tym kontekście tak wyszło.

    Po prostu źle rozumiesz.
    Pieniądze są przeznaczone na utrzymanie państwowej telewizji
    i radia. Misje zostaw misjonarzom.

    > No więc ty pierwszy;)

    W dalszym ciągu czekam aż udowodnisz na co wydają i dopiszesz
    dlaczego uważasz że nie powinni. :-)

    Pozdrawiam

  • 236. Data: 2017-06-18 20:46:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-18 o 13:04, RadoslawF pisze:

    > Bo mądry inaczej ma koncepcję że nie musi poprawnie cytować i nie
    > odróżnia znaczenia "na co" od "na co".

    Miało być "na co" od "za co".

    Pozdrawiam

  • 237. Data: 2017-06-18 21:21:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.06.2017 o 20:45, RadoslawF pisze:

    > Po prostu źle rozumiesz.
    > Pieniądze są przeznaczone na utrzymanie państwowej telewizji
    > i radia. Misje zostaw misjonarzom.

    hm... now więc nie wiem co chciałeś powiedzieć:

> [...]

    pieniądze z abonamentu". "

    > W dalszym ciągu czekam aż udowodnisz na co wydają i dopiszesz

    Zaraz po tym jak udowodnisz, że na misję:P

    Shrek

  • 238. Data: 2017-06-18 22:48:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-18 o 21:21, Shrek pisze:

    > hm... now więc nie wiem co chciałeś powiedzieć:

    Słaba wymówka. Pieniądze z abonamentu są na utrzymanie państwowej
    telewizji i radia.

> [...]
    > pieniądze z abonamentu". "

    > Zaraz po tym jak udowodnisz, że na misję:P

    Nie ja twierdziłem że na misję więc nie ja będę to udowadniać.
    Ale ty powinieneś obronić własne twierdzenie " na co powinny być
    przeznaczane od tego, na co są". Zaczniesz to wreszcie robić
    bez wymyślania wymówek ?

    Pozdrawiam

  • 239. Data: 2017-06-19 06:25:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.06.2017 o 22:48, RadoslawF pisze:

    > Nie ja twierdziłem że na misję więc nie ja będę to udowadniać.

    Z tego powy6żej wynika że jednak twierdziłeś - przynajmniej jeśli nie
    wycinać z kontekstu. Jeśli jednak twierdzisz, żenie twierdzieś, to trudno.

    Shrek

  • 240. Data: 2017-06-19 11:40:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-19 o 06:25, Shrek pisze:

    > Z tego powy6żej wynika że jednak twierdziłeś - przynajmniej jeśli nie
    > wycinać z kontekstu. Jeśli jednak twierdzisz, żenie twierdzieś, to trudno.

    To powyżej to cytat z posta re, sam nie potrafiłeś tego dostrzec ?
    Ale powinieneś obronić własne twierdzenie " na co powinny być