  • 11. Data: 2004-06-30 09:28:22
    Temat: Re: 2 lata gwarancji
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > To moze rozwine ten sznurek ...
    >
    > Rekojmi nie ma ... ale pojawila sie niezgodnosc z umową :>

    Czy mam rozumieć, że uchylono art. 556 i następne kodeksu cywilnego? Z jaką
    datą? Dz.U. nr?

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 12. Data: 2004-06-30 09:42:16
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    KrzysiekPP wrote:
    > http://ag.bocznica.org

    to Ty twierdzisz że nie istnieje rękojmia...

    KG

  • 13. Data: 2004-06-30 10:38:52
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Czy mam rozumieć, że uchylono art. 556 i następne kodeksu cywilnego? Z jaką
    > datą? Dz.U. nr?

    Z dniem wejścia w życie (tj. 1 stycznia 2003 r.) ustawy z dnia 27 lipca
    2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
    kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176) do sprzedaży konsumenckiej
    ? czyli do sprzedaży rzeczy ruchomej osobie fizycznej, która nabywa tę
    rzecz w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą -
    nie stosuje się przepisów art. 556 - 581 Kodeksu cywilnego, to jest
    przepisów o rękojmi za wady i gwarancji jakości. W ich miejsce mają
    zastosowanie przepisy wyżej wymienionej ustawy. Natomiast wymienione
    przepisy Kodeksu cywilnego pozostają w mocy i mają zastosowanie, jeżeli
    dochodzi do sprzedaży między przedsiębiorcami w obrocie gospodarczym
    oraz w relacjach między konsumentami.

  • 14. Data: 2004-06-30 10:39:52
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > to Ty twierdzisz że nie istnieje rękojmia...

    Kolego. Wiesz co to google ? 30 sekund i masz:

  • 15. Data: 2004-06-30 10:43:39
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    KrzysiekPP wrote:
> [...]
    > przepisy Kodeksu cywilnego pozostają w mocy i mają zastosowanie, jeżeli
    > dochodzi do sprzedaży między przedsiębiorcami w obrocie gospodarczym

    To co, jest rękojmia czy jej nie ma?

    KG

  • 16. Data: 2004-06-30 10:46:51
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Natomiast wymienione
    > przepisy Kodeksu cywilnego pozostają w mocy i mają zastosowanie, jeżeli
    > dochodzi do sprzedaży między przedsiębiorcami w obrocie gospodarczym
    > oraz w relacjach między konsumentami.

    Czyli co z tego wynika: jest rękojmia czy jej nie ma?

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 17. Data: 2004-06-30 10:50:18
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Maria Ossowska wrote:
    > Czyli co z tego wynika: jest rękojmia czy jej nie ma?

    o, Ty też? :)

    KG

  • 18. Data: 2004-06-30 12:41:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cbu5o2$l2k$1@news.onet.pl>, kam wrote:
    > o, Ty też? :)

    Penie taki sam podpytywacz jak Ty i tyle :)

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2004-06-30 12:43:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <M...@n...task.gda.pl>, KrzysiekPP wrote:
    > Kolego. Wiesz co to google ? 30 sekund i masz:

    Niech tam, naraÂże siĂŞ Kamilowi :)
    PodpowiedÂź: sprzedaÂż konsumencka vs. sprzedaÂż niekonsumencka.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2004-06-30 12:53:24
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > To co, jest rękojmia czy jej nie ma?

    Mysle, ze bedziesz wiedzial, jak przeczytasz ;)