  • 1. Data: 2004-06-29 09:23:44
    Temat: dług
    Od: "jacek" <h...@w...pl>

    Brat mi jest winien parę groszy, niestety nie ma z czego oddać(jak zawsze
    rodzinka), ale posiada ziemie którą ma zamiar sprzedać,jednak obawiam się
    żeby nie doszło do sytuacji gdzie ziemia zostaje spieniężona a on nadal nie
    ma z czego oddać długu. Ostatnio wpadłem na pomysł żeby ta ziemia była dla
    mnie jakimś zabezpieczeniem, coś w rodzaju umowy komisowej (tak sobie myślę
    ale nie znam się na tym wcale)w momęcie kiedy on oddaje dług ja drę umowę i
    po sprawie, chyba że są jakieś inne rozwiązania (bez łamania nóg bo to
    ostateczność, zależy mi na kasie a nie na inwalidzie). Słyszałem coś o
    jakiejś umowie trzy siódemki albo coś w podobie, jak by się ktoś
    zainteresował moim małym problemikiem byłbym wdzięczny .

    Pozdrawiam Jacek