  • 1. Data: 2004-06-29 09:09:14
    Temat: 2 lata gwarancji
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    Witam,

    Pewnie większość z grupowiczów spotkała się, że na niektóre produkty jest
    aktualnie 2-letnia gwarancja. Wcześniej był 1 rok gwarancji lub 1 rok
    rękojmii.
    Co się zmieniło w tej kwestii i z czego to wynika ?
    Dzięki za wszelkie info.

    Pzdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-06-29 09:16:57
    Temat: Re: 2 lata gwarancji
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Co się zmieniło w tej kwestii i z czego to wynika ?

    Nic ... gwarancja to dobra wola producenta. A rekojmi juz nie ma ;)

  • 3. Data: 2004-06-29 12:43:18
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <w...@t...pl>
    napisał w wiadomości news:cbrbqq$2a1$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
    > 1 rok rękojmii.
    > Co się zmieniło w tej kwestii i z czego to wynika ?

    ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej
    Dz.U. z 2002r. Nr 141, poz.1176

  • 4. Data: 2004-06-29 13:57:00
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

    Użytkownik "wojtaszek" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rękojmii.
    > Co się zmieniło w tej kwestii i z czego to wynika ?

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?
    name=News&file=article&sid=140

    Ceberebek

  • 5. Data: 2004-06-29 15:36:59
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    KrzysiekPP wrote:
    > Nic ... gwarancja to dobra wola producenta. A rekojmi juz nie ma ;)

    jest...

    KG

  • 6. Data: 2004-06-29 19:44:40
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > jest...

    Nie ma.

  • 7. Data: 2004-06-29 19:50:38
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Nie ma.

    Możesz podać podstawę prawną twojego twierdzenia? ;-)

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 8. Data: 2004-06-29 20:49:05
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Możesz podać podstawę prawną twojego twierdzenia? ;-)

    To moze rozwine ten sznurek ...

    Rekojmi nie ma ... ale pojawila sie niezgodnosc z umową :>

  • 9. Data: 2004-06-29 20:53:08
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    KrzysiekPP wrote:

    > To moze rozwine ten sznurek ...
    > Rekojmi nie ma ... ale pojawila sie niezgodnosc z umową :>

    to ja trochę dalej - w jakich przypadkach ma zastosowanie ustawa o
    szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej? w jakich przypadkach
    mieliśmy do czynienia z rękojmią?

    KG

  • 10. Data: 2004-06-30 07:10:12
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>