  • 11. Data: 2009-03-27 11:42:51
    Temat: Re: [2] Kto zna się na rozwodach ? - cd.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "diablica1" <d...@m...pl> napisał w wiadomości news:

    > mimo jego wlasnosci nie pojdzie na bruk, moze sie okazac , ze bedzie
    > musial oplacic jej jakis wynajem jesli dobrze powalczy o to lub tez do
    > czasu uzyskania jakiegos zastepczego lokum bedzie musial ja znosic , moze
    > wejsc w gre podzial urzytkowania ... moze sie myle :)

    Czy to się wiąże z orzeczeniem o winie?
    Bez niego jej pozycja w w/w kwestiach jest słabsza?

  • 12. Data: 2009-03-27 12:22:15
    Od: "diablica1" <d...@m...pl>

    > Czy to się wiąże z orzeczeniem o winie?
    tak

    > Bez niego jej pozycja w w/w kwestiach jest słabsza?

    nie

  • 13. Data: 2009-03-27 12:40:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tak

    > nie

    Jak dla mnie te odpowiedzi są sprzeczne.
    Ale może źle zadałem pytanie na odpowiedź półsłówkową, powinno być tak:
    "czy bez orzeczenia o winie jej pozycja jest słabsza?"

  • 14. Data: 2009-03-27 15:29:01
    Od: kam <...@...pl>

    rozwod pisze:
    > Sąsiadka jest POZWANĄ (mąż złożył pozew), a nie powódką, chyba, że nie
    > zrozumiałem tego, com masz na myśli, lub, że to nie ma znaczenia i każda ze
    > stron może złożyć taki wniosek...

    każda

    KG

  • 15. Data: 2009-03-27 16:11:54
    Od: "diablica1" <d...@m...pl>

> [...]

    > Ale może źle zadałem pytanie na odpowiedź półsłówkową, powinno być tak:
    > "czy bez orzeczenia o winie jej pozycja jest słabsza?"
    moze byc to zalezy od wielu okolicznosci...

    odpowiedz moze byc tak/nie