  • 1. Data: 2006-01-12 10:59:28
    Temat: zus a niegospodarnosc
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

    witam

    bylem ostatnio w ZUS Tarnowskie Gory
    wchodzi sie do budnku - do hali
    w niej jakies koszmarne galeryjki, stalowe konstrukcje ze stali nierdzewne
    jak w dzwigu budowlanym tyle ze zawieszone poziomo
    architekt po prostu podniosl "poziom swego dziela"
    i rachunek :-((

    czy mozna oskarzyc ZUS o niegospodarnosc
    tak na oko cena tych dodatkowych szkaradzienstw to 100.000 zl

    alojzy

  • 2. Data: 2006-01-12 11:39:35
    Temat: Re: zus a niegospodarnosc
    Od: "decoro" <r...@n...pl>

> [...]
    > i rachunek :-((
    >
    > czy mozna oskarzyc ZUS o niegospodarnosc
    > tak na oko cena tych dodatkowych szkaradzienstw to 100.000 zl

    co to jest 100 000zl. każdy z plasacych zus wydał na to tylko okolo 4gr.

  • 3. Data: 2006-01-12 12:02:45
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

    witam

    wiesz co by sie w ZUS dzialo gdybym ja
    nie zaplacil 4 gr?

    alojzy

  • 4. Data: 2006-01-12 12:24:06
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    To nie głosuj na lewo tylko na prawo i może ZUS w końcu zlikwidują...
    JaC

  • 5. Data: 2006-01-12 14:00:00
    Od: Nathan <W...@o...pl.WYWAL_TO>

    Dnia 2006-01-12 13:24, Użytkownik 666 napisał:
    > To nie głosuj na lewo tylko na prawo i może ZUS w końcu zlikwidują...
    > JaC

    a masz gdziej jakas prawice w Polsce???

    --
    Pozdrawiam Nathan
    #Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,