  • 1. Data: 2002-09-08 21:38:23
    Temat: zmiana zeznan ?
    Od: "N0w^k" <m...@b...pl>

    Czy mogę zmienić lub wycofać zeznania w mojej sprawie kiedy mi się chce nie
    podając powodu ?
    Co się dzieje ze starymi zeznaniami ?

  • 2. Data: 2002-09-09 06:56:30
    Temat: Re: zmiana zeznan ?
    Od: Kazik <s...@k...net.pl>

    N0w^k wrote:

    > Czy mogę zmienić lub wycofać zeznania w mojej sprawie kiedy mi się chce nie
    > podając powodu ?
    > Co się dzieje ze starymi zeznaniami ?
    Witam,
    rozumiem że zeznania składa swiadek, pouczony wczesniej o
    odpowiedzialnosci karnej za składanie nieprawdziwych zeznań. Jesli tak
    było to możesz zostać ukarany.
    Podejrzany składa wyjasnienia, może odwoływać zmieniać i tu nie ma
    żadnej sankcji

    kazik

  • 3. Data: 2002-09-11 21:24:05
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "N0w^k" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Czy mogę zmienić lub wycofać zeznania w mojej sprawie kiedy mi się chce
    nie
    > podając powodu ?
    > Co się dzieje ze starymi zeznaniami ?

    Co znaczy "w mojej sprawie" ?
    Stare zeznania staną się starymi zeznaniami,
    na pewno nikt ich nie wyrzuci do kosza.