  • 1. Data: 2002-07-30 18:18:01
    Temat: zly prawnik...
    Od: "DG" <f...@t...pl>

    Dzien dobry

    Chcialbym prosic o rade, w takiej o to sprawie:
    Niedawno wytoczylem sprawe pewnej firmie panstwowej, akurat mijal termin
    przedawnienia,
    niestety firma ta po wszystkich zawirowaniach, restrukturyzacjach etc. etc.
    przestala istniec w dawnej formie, powstal wiec problem: kto jest nastepca
    prawnym.
    Na poczatku moja prawniczka wystosowala pismo do firmy, ktora pojawila sie w
    jej miejsce [ta sama nazwa, lokalizacja, etc], o roszczenia ugodowe [czy jak
    to sie zwie], firma ta odpisala ze nie jest prawnym nastepca tamtej firmy i
    jest nia ktos inny. [pisma sa w obu kancelariach - mojej i ich, oraz w
    aktach sadowych sprawy]
    Ale uparta prawniczka nie dala za wygrana i ostatnecznie pozwala ta firme
    ("nie sluchajac sie" tamtym pismom).
    Miedzy czasie minal termin przedawnienia, dzis miala rozpoczac sie sprawa...
    i rozpoczela sie... trwala pare chwil bo sad orzekl ze rzeczywiscie firma
    oskarzona nie jest prawnym nastepca, tylko jest nia ten ktos inny.
    Zatem sprawa przegrana, a pozwac tego kogos innego juz nie moge...

    no wlasnie - stracilem pieniadze [wpis] i mozliwosc wygrania odszkodowania,
    z ewidetnej winy prawniczki...
    co w takim razie moge zrobic?

    Pozdrawiam
    dziekuje z gory za pomoc
    i przepraszam za jakies naruszenia zasad grupy, ale jestem troszke
    zdenerwowany...

    DG

  • 2. Data: 2002-07-31 08:11:02
    Temat: Re: zly prawnik...
    Od: "Robert Walczak" <r...@N...poczta.gazeta.pl>

    Trzeba zwrócić się do nieudolnej prawniczki o odszkodowanie za wyrządzoną
    szkodę. Każdy prawnik jest obowiązkowo ubezpieczony od odpowiedzialności
    cywilnej. Jeśli poniosłeś ewidentne straty - pozwij prawniczkę.