  • 1. Data: 2002-07-30 16:05:04
    Temat: społka z o.o. w upadlosci - dlugawe i trudne!
    Od: "MEKU" <m...@h...pl>

    Panowie i PAnie!.
    Handlowalem ze spółka X od 2001 roku W pewnym momencie spolka wystapila do
    sadu o ugode z wierzycielami - ja nie bylem objety bo w tym czasie nic mi
    nie wisieli. POnowilismy wspolprace - szly zamowienia oczyswiscie
    opiwczetowane i podpisane przez prezesow. I stalo sie .
    Przedostatnia dostawa zostala niezaplacona. Telefony -wezwania, nic. Rozmowa
    z ksiegowa - a ona mowi zebym przywiozl towar na ok 1/4 wartosci zaleglej
    faktury za ktora mialem odebrac gotowke w kasie. Oczywiscie w kasie nie bylo
    pieniedzy a zamowiony towar zostal w magazynie. Teraz spolka wniosla do sadu
    o upadlosc. POdejrzewam ze w momencie ostatnich dwoch dostaw mieli juz
    zablokowane konta przez US i ZUS. Co zrobic? jak odebrac pieniadze? Sprawa
    w sadzie gosodarczym pewnie nic juz nie da - nakaz dostane za jakies 6do 8
    miesiecy i nic juz komornik mi nie wypaci. Napisalem do prokuratury - sprawe
    umozyli z powodu braku znamion przestepstwa. Prokurator sugeruje sprawe na
    pdrodze postepowania cywilnego.
    Czy ktos ma jakies doswiadczenia lub jakies informacje ? Co moge zrobic -
    jak odebrac kase ?
    CZekam niecierpliwie i pozdrawiam .

  • 2. Data: 2002-07-31 10:29:25
    Temat: Re: społka z o.o. w upadlosci - dlugawe i trudne!
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "MEKU" <m...@h...pl>
    [...]
> [...]
    > pdrodze postepowania cywilnego.
    > Czy ktos ma jakies doswiadczenia lub jakies informacje ? Co moge zrobic -

    Mysle, ze trzeba sie upierac, ze przedstawiciele formy x
    "zamawiali towar Z ZAMIAREM nie zaplacenia" - a to wyludzenie
    i na tej podstawie
    odwolac sie od decyzji prokuratora.
    (ale ja nie jestem prawnikiem wiec moze sie myle)

    Boguslaw