  • 1. Data: 2005-06-13 14:38:43
    Temat: "złota akcja" - gdzie szukać info...?
    Od: "loadman" <l...@g...pl>

    Poszukuje takich informacji na temat "złotej akcji" jak:
    - co to jest?
    - do czego służy?
    - jakie obowiązki wynikają z posiadania?
    - komu służy i przysługuje?
    - czy była stosowana w Polsce?

    Bardzo ciężko znaleźć po polsku informacje na ten temat i proszę o
    wsparcie...

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 2. Data: 2005-06-14 12:57:40
    Temat: Re: "złota akcja" - gdzie szukać info...?
    Od: "Blue Velvet" <b...@w...pl>

    Czy to miales na mysli?...
    http://64.233.183.104/search?q=cache:tu_1G2DW3XYJ:ww
    w.pfcg.org.pl/article/9651_Zlota_akcja_w_orzecznictw
    ie_Europejskiego_Trybunalu_Sprawiedliwosci_i_w_prawi
    e_polskim.htm+z%C5%82ota+akcja&hl=pl

    Pozdrawiam.
    Blue...

  • 3. Data: 2005-06-14 13:57:22
    Temat: Re:
    Od: "Pawel N" <p...@N...gazeta.pl>

    loadman <l...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > - komu służy i przysługuje?
    > - czy była stosowana w Polsce?
    >
    > Bardzo ciężko znaleźć po polsku informacje na ten temat i proszę o

    W necie to tylko na anglojezycznych grupach bo złota akcja to termin i środek
    wywodzący sie z amerykanskiego systemu pr.handlowego. Natomiast w realu to
    polecam "Wrogie przejęcie spółki akcyjnej" C. Podsiadlika,tam jest taki
    niewielki rozdział o złotej akcji za to z masą przypisów. Ponadto zdaje sie
    kilka lat temu byl w Przeglądzie Prawa Handlowego artykuł o złotej akcji na
    kilkanascie stron,autorstwa prof. Szumańskiego albo Szwaji (napewno któryś z
    tych dwóch).

  • 4. Data: 2005-06-14 16:05:46
    Temat: Re: Re:
    Od: "loadman" <l...@g...pl>

    Wielkie dzięki. Znalazłem to czego szukałem :-)

    Pozdrawiam!
    loadman

    http://www.gazeta.pl/usenet/