  • 1. Data: 2002-07-12 08:32:54
    Temat: złodziejstwo w łodzi ?!
    Od: "sg" <n...@p...onet.pl>

    Hej !

    Sprawa jest moze trywialna, ale sie wkurzylem wiec pisze. Otoz okolicznosci
    zmusily mnie do skorzystania z usług parkingu strzezonego prze Armii
    Krajowej w Lodzi. Cena nie wygorowana - 6 zł za dobe, fajnie ale moje auto
    jest
    sluzbowe wiec poprosilem o rachunek i tu usluszalem, ze nie wystawiaja
    rachunkow ???!!!! Jak mi sie nie podoba to moge sobie jechac gdzie indziej,
    tak tez zrobilem. Co ciekawe okazalo sie ze wszystkie parkingi strzezone na
    Armii Krajowej i Kusocińskiego odmawiaja wystawiania rachunkow. Na pytanie
    czemu pada odpowiedz nie .. bo nie. Nie jestem prawnikiem ale wydawalo mi
    sie zawsze, ze jezeli za cos place i poprosze o rachunek to nalezy mi sie
    jak "psu zupa". Cala sprawa wyglada mi po prostu na naciaganie Urzedu
    Skarbowego, czyli zwykle oszustwo polegajace na nie odnotowywaniu
    przychodow.

    pozdrawiam wszystkich i ostrzegam przed parkingamii strzezonymi na retkini w
    Lodzi,

    SG

  • 2. Data: 2002-07-12 08:46:01
    Temat: Re: złodziejstwo w łodzi ?!
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "sg" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > sluzbowe wiec poprosilem o rachunek i tu usluszalem, ze nie wystawiaja
    > rachunkow ???!!!! Jak mi sie nie podoba to moge sobie jechac gdzie

    No i sam pan widzi...
    ZADZIALALO.

    Odpowiedzieli "bo nie" i po klopocie.

    A nie trzeba bylo pytac, lecz odpowiedziec, ze jest Pan pelen zrozumienia
    dla faktu iz rachunkow dotad nie wystawiali, lezc ich obowiazkiem jest na
    zadanie klienta rachunek wystawic i bardzo Pan prosi, by to uczynili teraz,
    lub dali jakies oswiadczenie ze
    rachunek przysla - i zeby przyslali bo Panu jest potrzebny....
    A nie che ganiac gdzies po jakichs pichach i US-ach ktore by im musialy
    wytlumaczyc.....

    No chyba, ze nie chial pan zadzierac ewentualnie l Lodzka mafia.....

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-07-12 10:49:53
    Temat: [OT] Re: złodziejstwo w łodzi ?!
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    > "sg" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    [ciach]

    > No i sam pan widzi...
    ^^^

> [...]
    ^^^
    > teraz, lub dali jakies oswiadczenie ze
    > rachunek przysla - i zeby przyslali bo Panu jest potrzebny....
    ^^^^
> [...]
    > wytlumaczyc.....
    >
    > No chyba, ze nie chial pan zadzierac ewentualnie l Lodzka mafia.....

    Panie Bogusławie, czy jest przyjęte powszechnie, że w Usenecie wszyscy
    jesteśmy po imieniu, czy tylko mi się tak wydawało?

    Pozdrawiam,
    Kiełpiś (może Pan mi mówić po imieniu)
    --
    Bzdrężyło, szłapy maślizgajne Tomasz Kiełpiński
    Bujowierciły w gargazonach. kielpis(at)poczta(dot)onet(dot)pl

  • 4. Data: 2002-07-12 10:50:39
    Temat: Re: [OT] Re: złodziejstwo w łodzi ?!
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Tomasz Kiełpiński" [...]

    > Panie Bogusławie, czy jest przyjęte powszechnie, że w Usenecie wszyscy
    > jesteśmy po imieniu, czy tylko mi się tak wydawało?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Kiełpiś (może Pan mi mówić po imieniu)

    Jestesmy, i nie mam nic przeciw temu, by ktokolwiek,
    w tym i Pan mowil mi po imieniu

    Pozdrowienia

    Boguslaw