  • 1. Data: 2003-07-29 16:24:27
    Temat: zewzolenie na 2,4 GHz
    Od: "ceglak" <c...@p...wytnij_to.onet.pl>

    Przeglądałem archiwum na googlach, ale nie znalazlem nic ciekawego.
    Czy na częstotliwość 2,4 GHz (a konkretnie na sieci w technologii 802.11)
    trzeba pozwolen od URTiP ? Czy na każdą moc trzeba pozwolenie ?
    Proszę o popracie swoich odpowiedzi odpowiednia podstawą prawną.

    Z góry dziękuję za pomoc
    ceglak

  • 2. Data: 2003-07-29 16:54:26
    Temat: Re: zewzolenie na 2,4 GHz
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Tue, 29 Jul 2003 18:24:27 +0200, uzytkownik "ceglak"
    <c...@p...wytnij_to.onet.pl> znuzony oparl sie o klawiature i
    wyszlo z tego co nastepuje:

    >Przeglądałem archiwum na googlach, ale nie znalazlem nic ciekawego.
    >Czy na częstotliwość 2,4 GHz (a konkretnie na sieci w technologii 802.11)
    >trzeba pozwolen od URTiP ? Czy na każdą moc trzeba pozwolenie ?

    Zezwolenie trzeba miec dla stacji bazowej oraz promiennikow
    przekraczajacych (chyba) 10mW.

    Czyli na 802.11a musisz miec zezwolenie, na b (raczej) nie.

    >Proszę o popracie swoich odpowiedzi odpowiednia podstawą prawną.

    Rozporządzenie Ministra Infrastruktury
    Dz.U.02.138.1162
    z dnia 6 sierpnia 2002 r.
    w sprawie urządzeń radiowych nadawczych lub nadawczo-odbiorczych,
    które mogą być używane bez pozwolenia.
    (Dz. U. z dnia 30 sierpnia 2002 r.)

    --
    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \____ PGP Key ID: 0x7E9C34CA ____/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\

  • 3. Data: 2003-07-30 06:53:34
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny Beerman b...@d...com.pl popełnił następującą
    wiadomość b...@4...com:

    > Zezwolenie trzeba miec dla stacji bazowej oraz promiennikow
    > przekraczajacych (chyba) 10mW.

    100 mW E.I.R.P. (nie pamiętam co oznacza ten skrót - wątek był jakieś 14 dni
    temu dość konkretnie rozwijany), w skrócie - mierzone 10 m od antenty
    nadawczej.

    --
    Olgierd

  • 4. Data: 2003-07-30 08:02:28
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Wed, 30 Jul 2003 08:53:34 +0200, uzytkownik "Olgierd"
    <c...@w...pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z tego
    co nastepuje:

    >100 mW E.I.R.P. (nie pamiętam co oznacza ten skrót - wątek był jakieś 14 dni
    >temu dość konkretnie rozwijany), w skrócie - mierzone 10 m od antenty
    >nadawczej.

    Sto, sto. Zero mnie wcielo :)
    A EIRP to zastepcza izotropowa moc wypromieniowania (ERP+2.15)

  • 5. Data: 2003-07-30 08:37:53
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny Beerman b...@d...com.pl popełnił następującą
    wiadomość k...@4...com:

    > A EIRP to zastepcza izotropowa moc wypromieniowania (ERP+2.15)

    No właśnie, pamiętałem, że coś wspólnego z jakimiś izotopami ;)

    --
    Olgierd